[OpenGL] Problem z nakładaniem się obrazu.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-27 16:39
bobek784 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-09-26 13:31:53 Tak, to niestety nie pomaga :( Ale dziękuję za chęci :) |
|
tomeku404 |
» 2014-09-27 15:56:04 Zauważyłem, że w pliku Opengl.h masz taki oto smaczek: cp->Height = iWidth; cp->Width = iHeight;
Czy jest to działanie zamierzone? Wątpię. Wg mnie zrobiłeś po prostu copy-paste z artykułu, który przytoczyłeś, a skoro się skompilowało, to nie poświęciłeś nawet chwili, żeby przynajmniej przeanalizować, dlaczego to działa tak a nie inaczej. Przypuszczam, że w Twoim (oczywiście zmodyfikowanym) kodzie może być więcej podobnych "baboli". Zamieść chłopie całą solucję, bo analiza wyrywkowych fragmentów niewiele da, a tak to przynajmniej może uda się w kontekście całego projektu skutecznie zdebugować :) |
|
bobek784 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-09-27 16:39:27 Ale akurat to jest zamierzone. Szerokość i wysokość okna moją być takie jakie podaje przy wywoływaniu funkcji, a wywołuje ją w kilku formularzach. Dzięki temu mogę mieć różne wielkości okien, dla każdego wywołania jego tworzenia.
Rozwiązałem swój problem w dość mało elegancki sposób, ale przynajmniej działa :P
Przy zamykaniu formularza, restartuję całą aplikację. |
|
1 « 2 » |