Witam.
Mam pewien problem. Mam klasę z obiektami:
// Obj.java
public class Obj {
public static class obj_gracz extends GameObject {
}
public static class obj_rasta extends GameObject {
}
}
No i mam obsługe scen, a raczej list grafik, animacji i właśnie obiektów, które mają być tworzone przy starcie danej sceny.
Tutaj właśnie mam źle, i nie wiem jak to zrobić. Chcę aby insOBJ przechowywał adres do klasy, a nie jej obiekt.
// gScene.java
public class gScene {
// klasa pomocnicza
public class insOBJ {
GameObject Handle;
float X, Y, ScaleX, ScaleY, Angle, Alpha;
public insOBJ( GameObject obj, float x, float y, float sx, float sy, float ang, float alp ) {
Handle = obj;
X = x;
Y = y;
ScaleX = sx;
ScaleY = sy;
Angle = ang;
Alpha = alp;
}
}
public Vector< insOBJ > Objects;
public void ObjectAdd( GameObject obj, float x, float y, float sx, float sy, float ang, float alp ) {
Objects.add( new insOBJ( obj, x, y, sx, sy, ang, alp ) );
}
}
Do tworzenia obiektów mam funkcje
Instance.Create( new Obj.obj_gracz(), 10, 10 );
Ale niestety, nie wiem jak zrobić coś typu:
Instance.Create( new ins.Handle(), 10, 10 );
Ktoś pomoże?