Visual c++ 2010, odwołanie do struktury z innego pliku.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-26 22:28
mgrD Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Visual c++ 2010, odwołanie do struktury z innego pliku. » 2014-09-26 21:06:07 Witam, robię sobie tak dla testu projekt graficzny w c++(szkoła). I chciałbym zapytać jak mogę skorzystać w takim projekcie ze struktur?(w konsolowych aplikacjach wiem jak to działa itp), chodzi o to, że zdeklarowałem sobie strukture w oddzielnym nagłówku i chciałbym jej użyć w głównym pliku programu(form1.h). Musze jakoś "dodać" ten nowy nagłówek do projektu(załączyć w kodzie) czy wystarczy jak dodałem go do Header Files w Visual microsoft? Jak użyć pola ze struktury(bo nie wiem gdzie powinienem zdeklarować zmienną typu mojej struktury) -> public ref class Form1 : public System::Windows::Forms::Form pod tym? @Edit: Jak coś musze użyć struktury, nie może to być klasa ani nic innego. |
|
kubawal |
» 2014-09-26 21:20:33 Ojojojoj... CLI? Lepiej przesiądź się na jakieś inne GUI (jeśli zależy ci na WYSIWYG to C# najlepsze) |
|
mgrD Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-09-26 21:41:32 Nawet nie wiesz jak bardzo chciał bym to w c# zrobić : D. Problem jest to, że polecenie mam, aby było to w c++. Chciałem zrobić to w gtk+ tez ale nie chciałem tracić czasu na "budowanie" gui ręcznie i sie połasiłem na VS. |
|
kubawal |
» 2014-09-26 22:28:11 QtCreator ma też bardo fajne WYSIWYG. A Qt + QtCreator ogarniesz w pół godziny :) |
|
« 1 » |