Rashmistrz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-16 16:10:20 Widać że jesteś słaby z matmy,[...] |
Ja się uczę dopiero, ja jestem w pierwszej klasie MAT-FIZ-INF. :F Logarytmy, trygonometria i inne rzeczy to dopiero przede mną są. :/ nic trudnego to nie jest... |
Tylko, że ja już sam nie wiem. Zakleszczyłem się. Nie wiem co zrobić pierwsze, czy tą tabelkę, czy najpierw wymyślić system zdobywania doświadczenia w tej grze i do niego przystosować tą "tabelkę". O_o |
|
Parapet |
» 2014-11-16 16:26:08 Pomyśl czy oby na pewno jest Ci potrzebny skomplikowany (jak dla Ciebie) wzór czy może bardzo prosty który jest na poziomie podstawówki/gimnazjum. |
|
Rashmistrz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-16 16:45:58 Wzór może być jakkolwiek skomplikowany, byleby nie używał działań innych niż: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, modulo, potęgowanie, pierwiastkowanie (o stopniu/wykładniku rzeczywistym) i działania logiczne, jak i bitowe. :F
Innych nie znam w ogóle, tylko ich nazwy. :/ Wyjątkiem jest logarytm, który przypadkowo częściowo poznałem. |
|
NopeDotAvi |
» 2014-11-16 17:10:31 ja jak sobie pisałem tekstowego rpg w konsoli to robiłem tak: expPerLevel = expPerLevel +( expPerLevel * 0.35 );
|
|
Rashmistrz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-16 18:01:12 @NopeDotAvi Jest liniowa, ale może się przydać.
|
|
Quirinnos |
» 2014-11-16 19:32:04 Jak nie chcesz liniowo to sobie do kwadratu podnoś :D |
|
Rashmistrz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-11-16 21:12:32 Dotychczasowe jakie zdobyłem/stworzyłem: ("x" to poziom, a inne są dodatkowymi) 50 / 3 * x * x * x - 100 * x * x + 850 / 3 * x - 200 // tu nie wiem co i jak modyfikować. O_o x + x * y y * x * x y_1 * x *( x + y_2 ) y_1 * x * x + y_2 * x |
|
Quirinnos |
» 2014-11-16 21:24:46 Po co tak komplikujesz, weź coś w stylu jak kolega wcześniej ci napisał. exp = exp + 200 * lvl Czyli masz kolejno: 1 lvl - 200 exp 2 lvl - 600 exp 3 lvl - 1200 exp 4 lvl - 2000 exp itp... |
|
1 « 2 » 3 |