Ubrania do postaci 3D - jak to wygląda
Ostatnio zmodyfikowano 2015-10-09 15:29
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-10-09 15:29:29 Mimo, że robię odkop i to sprzed 3/4 roku to chcę zaktualizować informacje. Mogą one się przydać komuś: W najnowszych grach 3D (pewnie też w tych nieco starszych) tworzy się oddzielnie części modelu postaci (jeżeli gra oferuje dopasowywanie np. ubrań). W GTA 5 i Wiedźminie 3 po prostu te części są łączone. Można to zauważyć np. przy używaniu trainera do GTA 5 zmieniając tym samym kompozycje naszych ubrań dowolnie (nawet te, które nie pasują do siebie). Można zauważyć, że w pewnych miejscach brakuje ścian (np. brak klatki piersiowej) gdyż w normalnie dana koszulka nie pasowała do naszej postaci tylko jakiegoś określonego przechodnia. Te info umieszczę też w pierwszym poście. |
|
1 « 2 » |