Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Ubrania do postaci 3D - jak to wygląda

Ostatnio zmodyfikowano 2015-10-09 15:29
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-10-09 15:29:29
Mimo, że robię odkop i to sprzed 3/4 roku to chcę zaktualizować informacje. Mogą one się przydać komuś:
W najnowszych grach 3D (pewnie też w tych nieco starszych) tworzy się oddzielnie części modelu postaci (jeżeli gra oferuje dopasowywanie np. ubrań). W GTA 5 i Wiedźminie 3 po prostu te części są łączone. Można to zauważyć np. przy używaniu trainera do GTA 5 zmieniając tym samym kompozycje naszych ubrań dowolnie (nawet te, które nie pasują do siebie). Można zauważyć, że w pewnych miejscach brakuje ścian (np. brak klatki piersiowej) gdyż w normalnie dana koszulka nie pasowała do naszej postaci tylko jakiegoś określonego przechodnia.
Te info umieszczę też w pierwszym poście.
P-138318
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2