Białe prostokąty zamiast sprite [SFML]
Ostatnio zmodyfikowano 2015-01-07 19:15
zmiennoimienny Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-05 20:42:51 Niestety nie załadowało tekstury. |
|
zmiennoimienny Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-05 20:54:09 Dobra, odkryłem że SFML nie ładuje .jpg. Da się to jakoś naprawić? |
|
1aam2am1 |
» 2015-01-05 21:06:03 Cytuje: The supported image formats are bmp, png, tga, jpg, gif, psd, hdr and pic. Some format options are not supported, like progressive jpeg. If this function fails, the image is left unchanged.
Więc sprawdź może czy masz dobrze ścieżkę podaną |
|
zmiennoimienny Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-01-05 21:10:19 Wszystko jest dobrze, ścieżka jest taka sama jak do pliku .png a działa tylko .png. |
|
DejaVu |
» 2015-01-05 21:30:04 |
|
bingo009 |
» 2015-01-07 00:13:29 Sądze, że byłoby prościej pomóc jakbyś dał kod. Tak to nie znając twojego kodu możemy tylko gdybać, więc jak nie jest tajny to go udostępnij w całości. Ogółem z doświadczenia pamiętam, że biały sprite oznacza brak tekstury lub nieprawidłowe jej załadowanie. Skoro twierdzisz, że ścieżka jest dobra, to ewidentnie coś z twoim kodem nie tak. |
|
Glazus |
» 2015-01-07 19:15:50 Dobra, odkryłem że SFML nie ładuje .jpg. Da się to jakoś naprawić? |
Otwórz plik .jpg za pomocą painta. Wstaw losowy element na obrazek. Kliknij ctrl+z. Zapisz plik. Nie wiem z czego to wynika, ale SFML nie zawsze lubi się z konwersją plików .jpg. Kiedyś edytowałem sobie je i zapisywałem za pomocą gimpa tak, by zajmowały jak najmniej miejsca. SFML się wtedy na nie obrażał, odobrażał się się kiedy zrobiłem tak jak to opisałem wyżej. Tylko oczywiście rozmiar pliku wzrastał po takiej operacji. |
|
1 « 2 » |