[SFML] Przeźroczystość obrazka
Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-10 19:11
JanekJr Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Przeźroczystość obrazka » 2015-02-08 12:08:34 Kolejny dzień kolejny problem. Mam załadowane w oknie 2 obrazki(twarze), kiedy nachodzą na siebie to widać ich tło niestety. Co zrobić aby wyświetlić sam obrazek, bez tła. W przypadku prostokąta nie ma problemu, ale jak coś ma nieregularny kształt? Z góry dzięki za pomoc :D Jeszcze jedno, każdy obrazek ma colory, RGBA, da się je wczytać/wyświetlić? Jeśli tak to jak? :D |
|
NopeDotAvi |
» 2015-02-08 12:16:57 to: http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Image.php#a22f13f8c242a6b38eb73cc176b37ae34
oraz cała dokumentacja (loadFromFile.. |
|
JanekJr Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-02-08 12:18:27 Polskiej wersji językowej nie ma? :/ Nie za dobrze mi z ang idzie, ale jakoś może ogarnę :D |
|
michal11 |
» 2015-02-08 16:28:40 Żeby nie było widać tła to twój obrazek musi mieć przezroczyste tło. |
|
NopeDotAvi |
» 2015-02-08 18:23:33 nie, nie ma polskiej.
1. musisz wczytać do jakiegoś zdjęcia jakąś teksture (chyba się nazywa copyToImage) 2. wybrać pozycje piksela (wszystkim o tym kolorze zostanie zmieniona przezroczystosc, na jaka wybierzesz) 3. potem do jakiegoś sprita wczytujesz te zdjecie
|
|
Brunon3 |
» 2015-02-10 19:11:17 |
|
« 1 » |