Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Przeźroczystość obrazka

Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-10 19:11
Autor Wiadomość
JanekJr
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Przeźroczystość obrazka
» 2015-02-08 12:08:34
Kolejny dzień kolejny problem. Mam załadowane w oknie 2 obrazki(twarze), kiedy nachodzą na siebie to widać ich tło niestety. Co zrobić aby wyświetlić sam obrazek, bez tła. W przypadku prostokąta nie ma problemu, ale jak coś ma nieregularny kształt? Z góry dzięki za pomoc :D Jeszcze jedno, każdy obrazek ma colory, RGBA, da się je wczytać/wyświetlić? Jeśli tak to jak? :D
P-126180
NopeDotAvi
» 2015-02-08 12:16:57
to:
http://www.sfml-dev.org/documentation/2.0/classsf_1_1Image.php#a22f13f8c242a6b38eb73cc176b37ae34

oraz cała dokumentacja (loadFromFile..
P-126181
JanekJr
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-02-08 12:18:27
Polskiej wersji językowej nie ma? :/ Nie za dobrze mi z ang idzie, ale jakoś może ogarnę :D
P-126182
michal11
» 2015-02-08 16:28:40
Żeby nie było widać tła to twój obrazek musi mieć przezroczyste tło.
P-126196
NopeDotAvi
» 2015-02-08 18:23:33
nie, nie ma polskiej.

1. musisz wczytać do jakiegoś zdjęcia jakąś teksture (chyba się nazywa copyToImage)
2. wybrać pozycje piksela (wszystkim o tym kolorze zostanie zmieniona przezroczystosc, na jaka wybierzesz)
3. potem do jakiegoś sprita wczytujesz te zdjecie
P-126200
Brunon3
» 2015-02-10 19:11:17
Też kiedyś miałem z tym problem. :(

Dlatego ja do tworzenia gier 2D polecam Allegro, bo ma to zautomatyzowane. :)

http://cpp0x.pl/forum/temat/​?id=18163
P-126313
« 1 »
  Strona 1 z 1