Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

#include i brak przewidywania składni

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-04 17:48
Autor Wiadomość
michal11
» 2015-03-04 16:50:58
Pokaz przynajmniej kilka pierwszych linijek każdego pliku, w szczególności co w każdym includujesz i ewentualnie deklaracje funkcji które przyjmują jako argument którąś z klas.
P-127699
Monika90
» 2015-03-04 17:21:07
cGracz przeszkoda6( sf::Vector2f( 50, 20 ), 2 ); przeszkoda6.zmienPozycje( sf::Vector2f( 350, 173 ) ); V.push_back( przeszkoda6 );
źle używasz plików nagłówkowych, kup sobie jakąś książkę i przeczytaj do czego służą pliki nagłówkowe. Forum nie istnieje po to by zastąpić kursy czy książki.
P-127710
bladykiel
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-04 17:29:52
No dlatego piszę, aby dowiedzieć się gdzie jest problem..
wg. mnie, porównując z wszelakimi poradnikami, includy są dobrze napisane :) I tu właśnie leży problem, gdyż nie widzę błędu.
I owszem, forum nie jest po to, aby zastąpić kursy, ale wydaje mi się, że można dać trochę bardziej szczegółową informacje niż "to jest źle".

Będąc osobom niedoświadczoną w jakiejś dziedzinie, po dostaniu szczątkowej odpowiedzi,  nie każdy jest w stanie się połapać :)
P-127713
michal11
» 2015-03-04 17:35:02
Bez kodu nikt nie jest w stanie ci pomóc.
P-127716
Monika90
» 2015-03-04 17:48:48
to
C/C++
przeszkoda6.zmienPozycje( sf::Vector2f( 350, 173 ) );
V.push_back( przeszkoda6 );
to są instrukcje, instrukcje w C++ muszą występować wewnątrz funckji

Bez kodu nikt nie jest w stanie ci pomóc.
bez kodu lub bez komunikatów kompilatora

P-127717
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2