#include i brak przewidywania składni
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-04 17:48
michal11 |
» 2015-03-04 16:50:58 Pokaz przynajmniej kilka pierwszych linijek każdego pliku, w szczególności co w każdym includujesz i ewentualnie deklaracje funkcji które przyjmują jako argument którąś z klas. |
|
Monika90 |
» 2015-03-04 17:21:07 cGracz przeszkoda6( sf::Vector2f( 50, 20 ), 2 ); przeszkoda6.zmienPozycje( sf::Vector2f( 350, 173 ) ); V.push_back( przeszkoda6 ); |
źle używasz plików nagłówkowych, kup sobie jakąś książkę i przeczytaj do czego służą pliki nagłówkowe. Forum nie istnieje po to by zastąpić kursy czy książki. |
|
bladykiel Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-04 17:29:52 No dlatego piszę, aby dowiedzieć się gdzie jest problem.. wg. mnie, porównując z wszelakimi poradnikami, includy są dobrze napisane :) I tu właśnie leży problem, gdyż nie widzę błędu. I owszem, forum nie jest po to, aby zastąpić kursy, ale wydaje mi się, że można dać trochę bardziej szczegółową informacje niż "to jest źle".
Będąc osobom niedoświadczoną w jakiejś dziedzinie, po dostaniu szczątkowej odpowiedzi, nie każdy jest w stanie się połapać :) |
|
michal11 |
» 2015-03-04 17:35:02 Bez kodu nikt nie jest w stanie ci pomóc. |
|
Monika90 |
» 2015-03-04 17:48:48 to przeszkoda6.zmienPozycje( sf::Vector2f( 350, 173 ) ); V.push_back( przeszkoda6 );
to są instrukcje, instrukcje w C++ muszą występować wewnątrz funckji Bez kodu nikt nie jest w stanie ci pomóc. |
bez kodu lub bez komunikatów kompilatora |
|
1 « 2 » |