gbr14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-07-17 15:19:54 czyli pod nowym projektem allegro trzeba wkleić ten kod z animacji? bo nie rozumie zbytnio... :/ |
|
DejaVu |
» 2008-07-17 15:26:33 Tworząc projekt allegro, dostajesz plik *.dev. Jest on skonfigurowany do pracy z allegro. Tak więc podmiana pliku main.cpp z wygenerowanego przykładu na własny pozwoli Ci kompilować własne projekty bez potrzeby konfiguracji projektu, ponieważ będzie on już skonfigurowany. Programu allegro nie skompilujesz w Dev-C++ bez projektu (tj. bez pliku *.dev) i odpowiednim jego skonfigurowaniu. |
|
gbr14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-07-17 15:55:46 aha... to już wiem chyba... :D wszystko zrobiłem ,na końcu kompiluj i pokazało mi że jest ok po tym wziąłem kompiluj i uruchom i jest to samo :/ ;/ coś źle robię?? |
|
DejaVu |
» 2008-07-17 16:10:02 Mało prawdopodobne, żeby program przykładowy allegro Ci działał, a ten Twój kod po wklejeniu do istniejącego pliku *.cpp nie działał z błędami, które przedstawiłeś. Coś robisz źle, albo program przykładowy też Ci się nie kompiluje i się nie uruchamia. Jeśli program przykładowy się nie kompiluje to w lekcji http://ddt.pl/kursy/?LessonId=166 znajdziesz linki do tematów, w których problemy przez Ciebie przedstawiane były poruszane. Z tego co Ty do tej pory napisałeś wynikają sprzeczne informacje: - program się kompiluje ale dostaje GPF'a - program się nie kompiluje bo dostaje undefined reference - projekt allegro się kompiluje i kończy się sukcesem - w projekcie allegro do którego wklejasz swój kod dostajesz błędy których nie może być jeśli przykładowy projekt allegro się skompilował i uruchomił. |
|
gbr14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-07-17 16:48:33 Wiem coś źle robię tylko co?? ;/ Inne programy działają bez problemu tylko ten z rozdziału animacja -kompiluje się bez błędów ale jak go uruchamiam to się wyłączy :/ :/ i tu się pojawiają schody... |
|
DejaVu |
» 2008-07-17 16:53:54 Ustalmy może coś: dostajesz błędy podczas kompilacji projektu czy nie? |
|
gbr14 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2008-07-17 16:59:32 Log kompilacji: Wykonanie zakończone Kompilacja zakończona sukcesem NIE nie dostaje błędów |
|
DejaVu |
» 2008-07-17 17:13:35 Czy posiadasz pliki na dysku: bobek00.bmp, bobek01.bmp, bobek02.bmp, bobek03.bmp? Pliki powinny znajdować się w tym samym katalogu co plik wynikowy *.exe. /edit: Pytanie #2: if( frame < 20 ) { draw_sprite( bufor, ludek0, ludek_x, ludek_y ); } else if( frame >= 20 && frame < 40 ) { draw_sprite( bufor, ludek1, ludek_x, ludek_y ); } else if( frame >= 40 && frame < 60 ) { draw_sprite( bufor, ludek2, ludek_x, ludek_y ); } else if( frame >= 60 && frame < 80 ) { draw_sprite( bufor, ludek3, ludek_x, ludek_y ); } Czy po wykomentowaniu powyższego kodu program nadal się wysypuje? |
|
1 « 2 » 3 |