Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2] Patch patterns w grze typu Space Invaders

Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-12 12:40
Autor Wiadomość
colorgreen19
» 2015-04-12 12:40:27
Napisz jakiś system obsługi scieżki, którą wytyczasz z Waypointów. Kiedy obiekt osiągnie waypoint, skieruje sie to następnego. Przesunięcie do waypointa wyliczasz prostymi operacjami matematycznymi, pitagors, atan2(), sin i cos itp.

C/C++
class Waypoint {
public: int x, y;
}

///
class Path {
public: Waypoint waypoints[];
}



//i np:
void Object::update( sf::Time elapsed )
{
    if( osiagnal waypointa )
         currentwaypoint++;
   
    int offx, offy;
    //oblicz przesuniecie dla waypoints[currentwaypoint]
    //itd
}
P-130642
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2