[C#][gry 3D] Modelowanie obiektów 3D i wykorzystanie w programach.
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-01 08:50
Kopczak1995 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C#][gry 3D] Modelowanie obiektów 3D i wykorzystanie w programach. » 2015-06-30 18:05:29 Witam. Pisałem już dotąd grę w 2D, klona Tanków z Pegazusa w C++ i powiem, że całkiem ładnie to wyszło (jak na nowicjusza :D ) Jako że chciałem nauczyć się kodzić w C#, bo ostatnio zainteresowałem się tym językiem to stwierdziłem, że najlepiej byłoby zrobić to również pisząc grę, co za każdym razem jest niezłym wyzwaniem i skill w programowaniu nabija się bajecznie :P Jednak idę krok dalej i chciałem rzucić się w programowanie 3D. W końcu całe wakacje przede mną i można by to wykorzystać :)
W zamyślę chcę zrobić szachy 3D, nie wydaje się to aż nadto skomplikowane ale...
Będę jednak szczery. O tyle sprawiłem sobie odpowiednią książkę do nauki samego języka i nie będzie on dużym problemem to jednak nie wiem jak się ma sprawa bibliotek, a także skąd wziąć programy do tworzenia obiektów 3D. Nie mają to być super skomplikowane twory, chodzi o proste figury szachowe (no artystą nie jestem :D )
Także jeśli ktoś wie coś na temat programów 3D i mógłby się podzielić wiedzą to byłbym wielce wdzięczny :)
@Edit Zgrubsza, bo w sumie podałem mało informacji, a pytanie zbyt ogólne. Chodzi mi o jakieś biblioteki do pisania w 3D, a także program do stworzenia prostych modelów. Jeśli ktoś zna jakieś przyjazne stronki mówiące o pisaniu takich gier/programów to też byłoby świetnie. |
|
SeaMonster131 |
» 2015-07-01 08:50:19 Modele ściągnij darmowe z internetu lub możesz ściągnąć Blendera. |
|
« 1 » |