Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z szybkością poruszania się obiektów gry na innym komputerze.

Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-04 11:49
Autor Wiadomość
Gibas11
» 2016-01-03 22:50:10
Jak chcesz uzyskać prawdziwą płynność w grze to:
1. Pętla stałokrokowa, najlepiej włączając v-sync.
2. Zrób osobną zmienną modyfikującą prędkość w oparciu o czas klatki i wyliczaj ją raz tuż przed clock.restart().
P-142825
Neavvy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-04 11:49:01
Zrobiłem to tak i wszytko śmiga płynnie, dzięki za pomoc

C/C++
Clock deltaClock;
Time dt;

float speed = 300;

while( window.isOpen() )
{
    statek.move( dt.asSeconds() * speed, 0 );
   
    window.display();
   
    dt = deltaClock.restart();
}
P-142834
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2