Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Odtwarzanie kilku dźwięków w tym samym czasie

Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-12 00:32
Autor Wiadomość
dmx81
» 2010-04-03 17:00:17
nie mam czasu teraz sprawdzic, ale moze chodzi tez o to, ze dzwiek sie odtwarza, o ile jest wcisniety klawisz?

sprobuj naraz wcisnac te klawisze i co bedzie sie dzialo?

a sprobuj tez zrobic kilka bool'ow

if key q - odtworz1=true
if key w - odtworz2=true

if odtworz1==true - play_sample
if odtworz2==true - play sample

cos w tym stylu - nie wiem czy to zadziala, ale ja bym tak wlasnie sprobowal i szukal...:)
P-15769
DejaVu
» 2010-04-03 19:20:25
No tak... trop z klawiszami zapewne jest dobry. Jak trzyma np. 3 klawisze na raz to odtwarzanie zaczyna się od początku. Powinno być, że jeżeli zostanie wciśnięty klawisz to ustawiana jest flaga, że klawisz został wciśnięty i ma zacząć odtwarzać. Gdzieś na pewno jest przykład na forum jak to powinno zostać obsłużone, ale mam lenia i szukać nie będę.
P-15771
lenrokskate
» 2010-04-11 13:30:17
P-16007
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-04-11 14:23:28
Próbowałem już tak to nic nie daje.
P-16010
malan
» 2010-04-11 15:00:35
Moim zdaniem Allegro domyślnie ma ustawione odtwarzanie tylko jednego dźwięku. Zapewne jest jakaś funkcja, która to zmienia, ale szczerze się przyznam, że nie mogłem się czegoś takiego doszukać.
Polecam użyć innej biblioteki (do obsługi dźwięku), która umożliwiłaby takie rozwiązanie... :)
P-16011
DejaVu
» 2010-04-11 17:59:13
A moim zdaniem autor tematu po prostu ma źle swój program napisany i szuka dziury w całym.
C/C++
#include <allegro.h>

int main()
{
    allegro_init();
    install_timer();
    install_sound( DIGI_AUTODETECT, MIDI_AUTODETECT, "" );
    set_volume( 255, 255 );
    SAMPLE * dzwiek = load_sample( "music/efekt.wav" );
    for( int i = 0; i < 10; i++ )
    {
        play_sample( dzwiek, 255, 127, 1000, 1 );
        rest( 250 );
    } //for
    destroy_sample( dzwiek );
    return 0;
}

END_OF_MAIN()
P-16020
dmx81
» 2010-04-11 22:22:46
#malan

allegro nie ma ustawione odtwarzanie tylko jednego dzwieku, u siebie w gierce mam grajaca w tle muzyczke 10sek i petla, do tego odglos silnika 2 sek i petla, dzwieki burzy - czyli rozne grzmoty zalaczajace sie odpowiednio co pewien czas, dzwiek eksplozji itd... i wszystko smiga ladnie :)
chyba ze mowa o czym innym, ale z tego co napisales, brzmi to jednoznacznie ;)
P-16040
malan
» 2010-04-12 00:32:20
Mogę się mylić :), nie twierdzę, że mam racje :).
P-16045
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2