dmx81 |
» 2010-04-03 17:00:17 nie mam czasu teraz sprawdzic, ale moze chodzi tez o to, ze dzwiek sie odtwarza, o ile jest wcisniety klawisz?
sprobuj naraz wcisnac te klawisze i co bedzie sie dzialo?
a sprobuj tez zrobic kilka bool'ow
if key q - odtworz1=true if key w - odtworz2=true
if odtworz1==true - play_sample if odtworz2==true - play sample
cos w tym stylu - nie wiem czy to zadziala, ale ja bym tak wlasnie sprobowal i szukal...:) |
|
DejaVu |
» 2010-04-03 19:20:25 No tak... trop z klawiszami zapewne jest dobry. Jak trzyma np. 3 klawisze na raz to odtwarzanie zaczyna się od początku. Powinno być, że jeżeli zostanie wciśnięty klawisz to ustawiana jest flaga, że klawisz został wciśnięty i ma zacząć odtwarzać. Gdzieś na pewno jest przykład na forum jak to powinno zostać obsłużone, ale mam lenia i szukać nie będę. |
|
lenrokskate |
» 2010-04-11 13:30:17 |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-04-11 14:23:28 Próbowałem już tak to nic nie daje. |
|
malan |
» 2010-04-11 15:00:35 Moim zdaniem Allegro domyślnie ma ustawione odtwarzanie tylko jednego dźwięku. Zapewne jest jakaś funkcja, która to zmienia, ale szczerze się przyznam, że nie mogłem się czegoś takiego doszukać. Polecam użyć innej biblioteki (do obsługi dźwięku), która umożliwiłaby takie rozwiązanie... :) |
|
DejaVu |
» 2010-04-11 17:59:13 A moim zdaniem autor tematu po prostu ma źle swój program napisany i szuka dziury w całym. #include <allegro.h>
int main() { allegro_init(); install_timer(); install_sound( DIGI_AUTODETECT, MIDI_AUTODETECT, "" ); set_volume( 255, 255 ); SAMPLE * dzwiek = load_sample( "music/efekt.wav" ); for( int i = 0; i < 10; i++ ) { play_sample( dzwiek, 255, 127, 1000, 1 ); rest( 250 ); } destroy_sample( dzwiek ); return 0; }
END_OF_MAIN()
|
|
dmx81 |
» 2010-04-11 22:22:46 #malan
allegro nie ma ustawione odtwarzanie tylko jednego dzwieku, u siebie w gierce mam grajaca w tle muzyczke 10sek i petla, do tego odglos silnika 2 sek i petla, dzwieki burzy - czyli rozne grzmoty zalaczajace sie odpowiednio co pewien czas, dzwiek eksplozji itd... i wszystko smiga ladnie :) chyba ze mowa o czym innym, ale z tego co napisales, brzmi to jednoznacznie ;) |
|
malan |
» 2010-04-12 00:32:20 Mogę się mylić :), nie twierdzę, że mam racje :). |
|
1 « 2 » |