Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Drganie obiektu po przemieszczeniu do celu

Ostatnio zmodyfikowano 2016-03-02 19:44
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2016-03-02 12:17:18
C/C++
Vector2f offset = object.moveObject( object.objectPosition(), target.getPosition(), delta * speed );
object.object.move( offset );
To musi być zamknięte w warunku.
Jeżeli odległość > maxError (twoje epsilon)
To przesuń go o offset
W przeciwnym razie ustaw jego pozycję na tą docelową.
P-145482
dameg
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-03-02 19:44:15
Problem rozwiązany, miałem lekki błąd w metodzie getDistance(), przy epsilonie na poziomie 5.f działam super płynie i nie widać przeskoku.
Pozdrawiam!
P-145497
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2