Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Reklamy AdMob w aplikacji używającej SDL (Android NDK)

Ostatnio zmodyfikowano 2016-03-21 17:35
Autor Wiadomość
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Reklamy AdMob w aplikacji używającej SDL (Android NDK)
» 2016-03-20 20:32:12
Witam, tworzę aplikację na Androida z użyciem C++ z biblioteką SDL2 poprzez NDK. Do aplikacji chcę dodać reklamę (zwykły, typowy baner na dole ekranu). Nie mam pojęcia o Javie. Spędziłem już sporo czasu i do tej pory udało mi się jedynie wyświetlić baner w aplikacji testowej, nie używającej NDK. Tak więc proszę o pomoc. Potrzebuję jakichś instrukcji, poradnika lub przykładowego projektu.  Reklama ma być wyświetlana cały czas, więc może być to wykonane za pomocą SDL lub (o ile się da) samej Javy. Do tej pory znalazłem tylko to:
http://www.dynadream.com/ddweb​/index.php/Special_Blog?id=20
P-146298
DejaVu
» 2016-03-20 22:48:55
Też jestem ciekaw jak się osadza reklamy gdy ma się aplikację napisaną w NDK. Przypuszczam, że może to być trochę zachodu :)
P-146314
DejaVu
» 2016-03-20 22:58:19
https://groups.google.com​/forum/#!topic/android-ndk​/NnunePFoeYg

W sumie z tego wątku wynika, że:
I managed to make my engine runs inside a GLSurfaceView.Renderer, and dropped NativeActivity

W każdym razie - wyświetlenie reklamy = posiadanie wsparcia HTML i Javascript, czyli de-facto przeglądarki stron www. Korzystając z Javy masz to wszystko od razu dostarczone, natomiast z chwilą użycia NDK odcinasz się od tego.

Przypuszczam więc, że trzeba w Javie podzielić sobie obszar aplikacji na dwie części tj. jedna to obszar, w którym renderujesz grę, a drugi to obszar w którym wyświetlasz reklamy. W obszarze gry jest kontekst OpenGL-a, a ten z kolei może być wykorzystywany przez NDK.

Przypuszczam, że tutorial, który znalazłeś jest odpowiedzią na Twoje pytanie, ale z komentarzy jakie się przewijają w różnych wątkach wynika, że nie jest to trywialne i trzeba trochę z tematem powalczyć, aby osiągnąć swój cel.
P-146316
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-03-21 16:44:00
O podziale na część z reklamą i grą też myślałem. Z tego, co czytałem wynika, że można w SDL wyświetlać reklamę, poprzednio pobierając ją poprzez JNI od części napisanej w Javie.

Próbowałem zrobić to, co w tutorialu, ale się nie udało (problemy z kodem zarówno w C++, jak i Javie).
P-146334
DejaVu
» 2016-03-21 17:11:14
@ktos-tam: ale nie chodzi o to, aby reklamę wyświetlić tylko o to, aby pełniła ona funkcję zarobkową. Sądzę, że jeżeli javascript będzie martwy to reklamodawca będzie uznawał Twoje wyświetlenia jako ruch bota i tym samym ewentualne kliknięcie nie będzie generowało przychodu.
P-146336
ktos-tam
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-03-21 17:35:11
W tutorialu, do którego link podałem, było robione właśnie coś takiego. Autor ma aplikację w Google Play, w której kwestia reklam jest tak rozwiązana. Tak więc wydaje mi się, że przychód jest generowany.
P-146339
« 1 »
  Strona 1 z 1