Dodanie bilioteki sfml do code:blocks
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-08 22:11
Banneq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Dodanie bilioteki sfml do code:blocks » 2016-08-07 17:30:21 Cześć, próbowałem dzisiaj dodać SFML do swojego code blocksa wdg tego poradnika [https://www.youtube.com/watch?v=AkrbLqP_5tg].
Przy kompilacji pierwszego programu z kursu pokazuje następujące błędy. Są przyczyną niepoprawnego dołączenia biblioteki czy czego?
||=== Build: Debug in sfml (compiler: GNU GCC Compiler) ===| D:\C++\sfml\main.cpp||In function 'int main()':| D:\C++\sfml\main.cpp|6|error: 'class sf::Window' has no member named 'IsOpened'| D:\C++\sfml\main.cpp|8|error: 'class sf::Window' has no member named 'Display'| ||=== Build failed: 2 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===|
|
|
marcolo2307 |
» 2016-08-07 18:02:51 |
|
Banneq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-07 18:06:47 Przy instalacji 2.0 wyskakuje błąd krytyczny z następującą treścią: "Nie znaleziona punktu wejścia procedury _gxx_personality_v0 w bibliotece D:\C++\sfml\sfml-(graphics/system/window)-d-2.dll." |
|
marcolo2307 |
» 2016-08-07 19:09:18 Masz błędne DLL. |
|
Banneq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-07 19:44:14 Powinienem je wpakować do \CodeBlocks\bin? |
|
marcolo2307 |
» 2016-08-07 19:51:27 Powinny być w tym samym folderze co plik .exe. Z błędu wynika, że lib'y nie pasują do DLL'ek. |
|
Banneq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-07 20:08:52 Exe tego programu z c:b? |
|
marcolo2307 |
» 2016-08-07 20:24:58 Exe twojej aplikacji... |
|
« 1 » 2 3 |