Kolizja nie działa...
Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-15 15:44
Neomex0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-15 14:21:38 Ale czemu są złe?
gdy mapy,mapx = 0, j,i = 0;
mapYbuf+(j * 32) = 0 y (mapYbuf+(j * 32))+32 = 32 wysokość mapXbuf+(i * 32) = 0 x (mapXbuf+(i * 32))+32 = 32 szerokość
Czemu to jest niepoprawne? |
|
DejaVu |
» 2010-05-15 15:15:21 bo j nie jest stałą = 0. |
|
Neomex0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-15 15:40:17 Nie rozumiem... jak będzie 1 to też będzie poprawnie, a sprawdzam przecież dla wielu obiektów naraz. |
|
DejaVu |
» 2010-05-15 15:41:27 Ja już napisałem swoje. Jeżeli uważasz, że wiesz lepiej to nie dziw się, że Ci nie działa. |
|
Neomex0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-15 15:44:12 Nie uważam, że wiem lepiej, a natomiast, że nie wiem co zrobić :)
|
|
1 « 2 » |