Zabezpieczenie programu przed piractwem
Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-22 16:57
lenrokskate |
» 2010-05-19 17:39:55 właśnie, płatne nie znaczy lepsze
weźmy np. pod lupę Gimpa i Photoshopa |
|
Neomex0 |
» 2010-05-19 18:11:05 A więc napisz swoją aplikację i udostępniaj za darmo. Nie będziesz miał problemów z piractwem. Zresztą sam wiesz jak to fajnie mieć rzeczy za darmo i czasami są nawet lepsze.... Dla tych piszących te aplikacje na pewno nie było fajnie, i woleli by na tym zarobić. |
|
Elaine |
» 2010-05-19 18:26:37 madmike44, czy mówisz o tym systemie, który wątki dostał w 2009 roku? Ale masz rację - od DOSa jest lepszy. :P |
|
madmike44 |
» 2010-05-19 19:42:46 Nie.... Mówię o tym, który wielowątkowość wspierał prawie od początku swojego istnienia, a Windows był wtedy na poziomie wersji 3.11 :P |
|
Elaine |
» 2010-05-19 21:08:21 O czym więc mówisz? Linux ma natywne wsparcie dla wątków od roku, więc o nim mówić nie możesz, *BSD istniało na długo przed jakimkolwiek Windowsem, więc o nim mówić też nie możesz... |
|
Elaine |
» 2010-05-19 21:08:31 ups |
|
McAffey |
» 2010-05-19 21:12:04 Z tego co się orientuję dobre zabezpieczenia ma np gra Assassin's Creed II bo do każdego egzemplarza gry jest przypisane jedno konto na serwie, a tam są 3 sloty do zapisywania stanu gry, a że to jest gra single player to bez tego się nie obejdzie. I gdy np. taki serial można udostępnić tysiącom pirackich wersji, to tutaj co najwyżej konto udostępnisz 2 osobom aby każda miała jeden slot zapisu (plus ty), i tak prawdopodobnie trzeba by się było bawić jakoś w proxy bo chyba jakieś zabezpieczenia odnośnie różnych ip też mają ale nie wiem, nie interesowałem się tym zbytnio. No ale to jak już ktoś wcześniej wspomniał do takich zabezpieczeń musiał byś mieć swój serwer i wgl ;] |
|
TheLukon |
» 2010-05-19 21:47:54 |
|
1 « 2 » 3 |