[Allegro, C++] Funkcja zwracająca uchwyt okna
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-08 09:45
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-06 15:57:45 no właśnie o takie coś mi chodziło...tyle że nie działa ^^ 10 C:\Documents and Settings\Skovv\Pulpit\GMAllegro\main.cpp invalid static_cast from type `void*' to type `double' |
|
ison |
» 2010-07-06 16:00:51 dlaczego w tym twoim gamemakerze nie można zwracać HWND? Siłą rzeczy nie możesz zwrócić HWND rzutując na double'a... coś mi się zdaje że to właśnie ty się albo nie znasz albo sam nie wiesz czego chcesz :) |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-06 16:04:33 może i się nie znam...ale wiem że można zwracać tylko double i char. a że da się HWND wysłać przez double to wiem na 50%...kolega jakoś to robi...już mu napisałem...jak się uda podeśle wam wyniki i zobaczymy kto miał rację :) |
|
malan |
» 2010-07-06 21:20:28 Coś mi się wierzyć nie chce, że tylko char i double... Gdzie to wyczytałeś? |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-07 09:37:17 No i proszę: #include <allegro.h> #include <winalleg.h> #define f extern "C" __declspec(dllexport) double #define f2 extern "C" __declspec(dllexport) char*
f gma_init() { double gmhandle; allegro_init(); HWND win_get_window(); HWND handle; return gmhandle =( double )( int ) handle; } jakieś pytania? :D |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-07 11:02:51 a w sumie to źle zrobiłem... o tak dobrze: f gma_init() { allegro_init(); return(( double )( int ) win_get_window() ); } |
|
ison |
» 2010-07-07 11:17:59 i jesteś pewny że to rzutowanie HWND na double'a jest poprawne? ^^ dziwny ten gamemaker |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-07 12:03:17 poprawne nie poprawne...działa i starczy xD |
|
1 « 2 » 3 |