Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Funkcja zwracająca uchwyt okna

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-08 09:45
Autor Wiadomość
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-06 15:57:45
no właśnie o takie coś mi chodziło...tyle że nie działa ^^

10 C:\Documents and Settings\Skovv\Pulpit\GMAllegro\main.cpp invalid static_cast from type `void*' to type `double'
P-19591
ison
» 2010-07-06 16:00:51
dlaczego w tym twoim gamemakerze nie można zwracać HWND? Siłą rzeczy nie możesz zwrócić HWND rzutując na double'a... coś mi się zdaje że to właśnie ty się albo nie znasz albo sam nie wiesz czego chcesz :)
P-19593
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-06 16:04:33
może i się nie znam...ale wiem że można zwracać tylko double i char. a że da się HWND wysłać przez double to wiem na 50%...kolega jakoś to robi...już mu napisałem...jak się uda podeśle wam wyniki i zobaczymy kto miał rację :)
P-19594
malan
» 2010-07-06 21:20:28
Coś mi się wierzyć nie chce, że tylko char i double... Gdzie to wyczytałeś?
P-19615
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-07 09:37:17
No i proszę:

C/C++
#include <allegro.h>
#include <winalleg.h>
#define f extern "C" __declspec(dllexport) double
#define f2 extern "C" __declspec(dllexport) char*

//INICJACJA*********************************************************************
f gma_init()
{
    double gmhandle;
    allegro_init();
    HWND win_get_window();
    HWND handle;
    return gmhandle =( double )( int ) handle;
}
jakieś pytania? :D
P-19629
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-07 11:02:51
a w sumie to źle zrobiłem... o tak dobrze:

C/C++
f gma_init()
{
    allegro_init();
    return(( double )( int ) win_get_window() );
}
P-19631
ison
» 2010-07-07 11:17:59
i jesteś pewny że to rzutowanie HWND na double'a jest poprawne? ^^ dziwny ten gamemaker
P-19632
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-07 12:03:17
poprawne nie poprawne...działa i starczy xD
P-19635
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona