[C++](Codeblocks) przypisanie wartosci zmiennej z rej pod adres
Ostatnio zmodyfikowano 2018-02-22 19:34
mateczek |
» 2018-02-04 17:09:49 Program jakoś działał pod XP co nie znaczy, że to windowsowy program (pewnie był napisany znacznie wcześniej). nawet w nagłówku masz #include "DOS.h" cytat z wiki: Borland C++ 4.52 - (1995) Official support for Windows 95, OWL 2.5
Program Działał ci pod emulatorem Dosa. W Windowsie NT i wyżej nie możesz korzystać z przerwań, chyba że piszesz sterownik działający w przestrzeni jądra!!! Program musiał być kompilowany jeszcze pod DOS!!! A ten program jakiś ważny ?? robi coś więcej niż rysowanie jakiś Lini i wypisywanie tekstu ?? czy ta assemblerowa obsługa myszy jest niezbędna w tym programie??
Więc masz dwie wymarłe technologie. 1 Przerwania odo obsługi urządzeń zewnętrznych (wywoływanie funkcji systemowych jako przerwań). 2 biblioteka graph.h do pracy w trybie graficznym w programach dosowych. |
|
znyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-02-04 17:47:16 Więc masz dwie wymarłe technologie. 1 Przerwania odo obsługi urządzeń zewnętrznych (wywoływanie funkcji systemowych jako przerwań). 2 biblioteka graph.h do pracy w trybie graficznym w programach dosowych. |
Grafika już mi nie wywala błędów, assembler też nie mam jeszcze tylko 4 błędy z przypisaniem wartosci zmiennej z rejestru a1 pod adres a patrz tutaj: http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=26645Więc prawie już działa. |
|
pekfos |
» 2018-02-04 21:22:33 Po co właściwie chcesz ten program skompilować? Jeśli chcesz go w jakiś sposób rozwinąć, to najlepiej oddaj sobie przysługę i przeportuj to na coś nowocześniejszego. |
|
mateczek |
» 2018-02-04 23:51:16 assembler też nie mam jeszcze tylko 4 błędy z przypisaniem wartości zmiennej z rejestru a1 pod adres a patrz tutaj |
To że kod Ci się skompiluje to jeszcze nie wszystko !!! Nawet jeśli masz problem z wstawkami assemblerowymi(Bo "gcc" ma trochę inną składnie od starego Turbo c++). I Zanim pójdziesz głębiej w las w przerabianiu tego zabytkowego kodu. Zobacz ten, w którym masz tylko dwie linie wywołujące przerwanie. #include<iostream>
void stan_myszy() { asm( "mov $0x0003,%%ax;" "int $0x33;" : : : "%ax", "%bx", "%cx", "%dx" ); }
int main() { stan_myszy(); }
|
|
znyk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2018-02-22 19:34:53 |
|
1 2 « 3 » |