[C#, Unity, Android] Lista Katalogów
Ostatnio zmodyfikowano 2020-05-24 23:37
TenTyp Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C#, Unity, Android] Lista Katalogów » 2020-05-24 21:02:50 Cześć! Tworzę grę na androida i chciałbym zaprogramować Dynamiczny UI. Potrzebuję listować zawartość katalogu "Resources" tak aby wyciągnąć z niego tablicę stringów zawierającą nazwę wszystkich jego podkatalogów (każdy z tych podkatalogów jest osobnym "motywem graficznym" i zawiera Sprite'y). Jako, że poniższą metodą da się wczytać wszystkie Sprite'y z folderu: Sprite[] ThemeClassic = Resources.LoadAll < Sprite >( "0classic/" );
próbowałem użyć: Jako, że poniższą metodą da się wczytać wszystkie Sprite'y z folderu: string[] dir = Resources.LoadAll < Directory >;
lecz to nie zadziałało jak widać na poniższym obrazku .. Obrazek poglądowy. |
|
DejaVu |
» 2020-05-24 23:37:15 Chyba powinieneś spróbować na forum Unity :)
/edit: W każdym razie: prawdopodobnie "Resources.LoadAll" jest metodą, a nie propsem (więc brakuje nawiasów). |
|
« 1 » |