Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C#, Unity, Android] Lista Katalogów

Ostatnio zmodyfikowano 2020-05-24 23:37
Autor Wiadomość
CPnHorror
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C#, Unity, Android] Lista Katalogów
» 2020-05-24 21:02:50
Cześć!
Tworzę grę na androida i chciałbym zaprogramować Dynamiczny UI.
Potrzebuję listować zawartość katalogu "Resources" tak aby wyciągnąć z niego tablicę stringów zawierającą nazwę wszystkich jego podkatalogów (każdy z tych podkatalogów jest osobnym "motywem graficznym" i zawiera Sprite'y).

Jako, że poniższą metodą da się wczytać wszystkie Sprite'y z folderu:
C/C++
Sprite[] ThemeClassic = Resources.LoadAll < Sprite >( "0classic/" );

próbowałem użyć:
Jako, że poniższą metodą da się wczytać wszystkie Sprite'y z folderu:
C/C++
string[] dir = Resources.LoadAll < Directory >;

lecz to nie zadziałało jak widać na poniższym obrazku ..

Obrazek poglądowy.

P-176921
DejaVu
» 2020-05-24 23:37:15
Chyba powinieneś spróbować na forum Unity :)

/edit:
W każdym razie: prawdopodobnie "Resources.LoadAll" jest metodą, a nie propsem (więc brakuje nawiasów).
P-176922
« 1 »
  Strona 1 z 1