Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++, definicja klasy sf::RenderWindow w funkcji zewnetrznej

Ostatnio zmodyfikowano 2025-11-15 19:27
Autor Wiadomość
skovv
» 2025-11-02 13:41:48
Nie, nie znajduje się - jakasFunkcja() ma swoje zasoby i nie ma dostepu do zmiennych ktore wywolasz w funkcji ktora wywołuje jakasFunkcja. Jeśli chodzi o odmierzania do 2000 - ok, działa gdy masz zawsze ten sam fps. Gdy ktoś ma słabszy bądź dużo lepszy PC to ilość wykonanych klatek jest inna - wtedy szybciej/wolniej to wszystko się dzieje. Dlatego warto używać funkcji czasowych jak np DeltaTime. DeltaTime daje Ci czas od ostatniego wykonania pętli, tym sposobem float xx += DeltaTime; da Ci += 1 na sekundę
P-183354
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-11-11 12:04:08
Tak się domyślałem. Chodziło mi o napisanie logiki, która będzie działać. Z czasem podmienię ją na funkcję. Na tą chwilę działa mi dobrze więc wiem, że nie mam tu błędu.
Dzięki za info z ta zmienną lokalną 'j'.

Jednak brakowało grafy choćby prostej.

https://ibb.co/r2fFWs5R
P-183442
tBane
» 2025-11-11 18:15:50
Powodzenia z programowaniem gry :-)
P-183445
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-11-14 17:58:15
Wysypuje mi się. Chyba chodzi jakieś elementy sfml i zmienne globalne.
P-183460
tBane
» 2025-11-14 18:07:22
To debuguj. Jak nie dasz rady to napisz stosowny post :-)
P-183461
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-11-15 09:09:52
https://ibb.co/qFFpKnwZ

Chyba coś mam w funkcji foul_()
P-183480
tBane
» 2025-11-15 15:11:18
chyba to jakiś błąd związany z dodawaniem stringów. Podaj lepiej kod funkcji foul_()
P-183481
skovv
» 2025-11-15 16:56:59
Daj sobie co operacje std:cout<< "krok (numer)" i będziesz wiedział w którym momencie crashuje
P-183482
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona