C++, definicja klasy sf::RenderWindow w funkcji zewnetrznej
Ostatnio zmodyfikowano 2025-11-15 19:27
skovv |
» 2025-11-02 13:41:48 Nie, nie znajduje się - jakasFunkcja() ma swoje zasoby i nie ma dostepu do zmiennych ktore wywolasz w funkcji ktora wywołuje jakasFunkcja. Jeśli chodzi o odmierzania do 2000 - ok, działa gdy masz zawsze ten sam fps. Gdy ktoś ma słabszy bądź dużo lepszy PC to ilość wykonanych klatek jest inna - wtedy szybciej/wolniej to wszystko się dzieje. Dlatego warto używać funkcji czasowych jak np DeltaTime. DeltaTime daje Ci czas od ostatniego wykonania pętli, tym sposobem float xx += DeltaTime; da Ci += 1 na sekundę |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-11 12:04:08 Tak się domyślałem. Chodziło mi o napisanie logiki, która będzie działać. Z czasem podmienię ją na funkcję. Na tą chwilę działa mi dobrze więc wiem, że nie mam tu błędu. Dzięki za info z ta zmienną lokalną 'j'.
Jednak brakowało grafy choćby prostej.
https://ibb.co/r2fFWs5R |
|
tBane |
» 2025-11-11 18:15:50 Powodzenia z programowaniem gry :-) |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-14 17:58:15 Wysypuje mi się. Chyba chodzi jakieś elementy sfml i zmienne globalne. |
|
tBane |
» 2025-11-14 18:07:22 To debuguj. Jak nie dasz rady to napisz stosowny post :-) |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-15 09:09:52 https://ibb.co/qFFpKnwZ
Chyba coś mam w funkcji foul_() |
|
tBane |
» 2025-11-15 15:11:18 chyba to jakiś błąd związany z dodawaniem stringów. Podaj lepiej kod funkcji foul_() |
|
skovv |
» 2025-11-15 16:56:59 Daj sobie co operacje std:cout<< "krok (numer)" i będziesz wiedział w którym momencie crashuje |
|
| 1 « 2 » 3 |