[Java libGDX] Skalowanie widoku i dopasowanie do ekranu
Ostatnio zmodyfikowano dzisiaj: 5h » 48 min
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-12-14 00:23:44 Czytam kursy i nie znalazłem sposobu jak to zrobić. :-/ |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-12-14 00:56:00 |
|
skovv |
» 2025-12-14 02:00:59 https://libgdx.com/wiki/graphics/viewports |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-12-14 05:35:44 Ok. Działa :D Dzięki za pomoc! :-)  package com.tbane.mysticgems;
import com.badlogic.gdx.Gdx; import com.badlogic.gdx.graphics.OrthographicCamera; import com.badlogic.gdx.math.Vector2; import com.badlogic.gdx.utils.viewport.Viewport; import com.badlogic.gdx.utils.viewport.FitViewport; import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.Sprite; import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch; import com.badlogic.gdx.graphics.Texture; import com.tbane.mysticgems.Input.Input;
import java.util.Vector;
public class Renderer { public static SpriteBatch batch = new SpriteBatch();
public static int VIRTUAL_WIDTH = 720; public static int VIRTUAL_HEIGHT = 1612; public static OrthographicCamera camera; public static Viewport viewport;
static { camera = new OrthographicCamera(); viewport = new FitViewport(VIRTUAL_WIDTH, VIRTUAL_HEIGHT, camera);
camera.position.set( Gdx.graphics.getWidth()/2, Gdx.graphics.getHeight()/2, 0);
//camera.update(); resize(Gdx.graphics.getWidth(), Gdx.graphics.getHeight()); batch.setProjectionMatrix(camera.combined); }
public static void resize(int width, int height) { viewport.update(width, height, true); camera.update();
}
public static void begin() { batch.begin(); }
public static void end() { batch.end(); }
}
|
|
| 1 « 2 » |