Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Java libGDX] Skalowanie widoku i dopasowanie do ekranu

Ostatnio zmodyfikowano dzisiaj: 5h » 48 min
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-12-14 00:23:44
Czytam kursy i nie znalazłem sposobu jak to zrobić. :-/
P-183648
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-12-14 00:56:00
P-183649
skovv
» 2025-12-14 02:00:59
https://libgdx.com/wiki/graphics/viewports
P-183650
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-12-14 05:35:44
Ok. Działa :D Dzięki za pomoc! :-)




package com.tbane.mysticgems;

import com.badlogic.gdx.Gdx;
import com.badlogic.gdx.graphics.OrthographicCamera;
import com.badlogic.gdx.math.Vector2;
import com.badlogic.gdx.utils.viewport.Viewport;
import com.badlogic.gdx.utils.viewport.FitViewport;
import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.Sprite;
import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch;
import com.badlogic.gdx.graphics.Texture;
import com.tbane.mysticgems.Input.Input;

import java.util.Vector;

public class Renderer {
    public static SpriteBatch batch = new SpriteBatch();

    public static int VIRTUAL_WIDTH = 720;
    public static int VIRTUAL_HEIGHT = 1612;
    public static OrthographicCamera camera;
    public static Viewport viewport;

    static {
        camera = new OrthographicCamera();
        viewport = new FitViewport(VIRTUAL_WIDTH, VIRTUAL_HEIGHT, camera);

        camera.position.set( Gdx.graphics.getWidth()/2, Gdx.graphics.getHeight()/2, 0);

        //camera.update();
        resize(Gdx.graphics.getWidth(), Gdx.graphics.getHeight());
        batch.setProjectionMatrix(camera.combined);
    }

    public static void resize(int width, int height) {
        viewport.update(width, height, true);
        camera.update();

    }

    public static void begin() {
        batch.begin();
    }

    public static void end() {
        batch.end();
    }

}

P-183651
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2