[Java libGDX] Statyczny manager dźwięków
Ostatnio zmodyfikowano wczoraj o godz. 20:22
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Java libGDX] Statyczny manager dźwięków » 2025-12-16 20:13:29 Witam. Próbuję napisać statyczny manager dźwięków. Zależy mi na tym, żeby móc wywołać nstępującą funkcję - Sound.playMenuMusic(); . package com.tbane.mysticgems; import com.badlogic.gdx.Gdx; import com.badlogic.gdx.audio.Music; public class Sound { public Music menuMusic; public Music gameMusic;
static { // następna linia to error menuMusic = Gdx.audio.newMusic(Gdx.files.internal("msc/Kesha - your love is my drug 8 bit (Slowed + bass boosted).ogg")); // error menuMusic.setLooping(true); menuMusic.setVolume(1.0f);
// następna linia to error gameMusic = Gdx.audio.newMusic(Gdx.files.internal("msc/xDeviruchi - Title Theme.ogg")); // error gameMusic.setLooping(true); gameMusic.setVolume(1.0f); }
public static void stopAll() { menuMusic.stop(); gameMusic.stop(); }
public static void playMenuMusic(){ menuMusic.play(); }
public static void playGameMusic(){ gameMusic.play(); } }
|
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-12-16 20:22:25 Należy zmienić pola muzyki na statyczne... public static Music menuMusic; public static Music gameMusic;
package com.tbane.mysticgems; import com.badlogic.gdx.Gdx; import com.badlogic.gdx.audio.Music; public class Sound { public static Music menuMusic; public static Music gameMusic;
static { menuMusic = Gdx.audio.newMusic(Gdx.files.internal("msc/Kesha - your love is my drug 8 bit (Slowed + bass boosted).ogg")); menuMusic.setLooping(true); menuMusic.setVolume(1.0f);
gameMusic = Gdx.audio.newMusic(Gdx.files.internal("msc/xDeviruchi - Title Theme.ogg")); gameMusic.setLooping(true); gameMusic.setVolume(1.0f); }
public static void stopAll() { menuMusic.stop(); gameMusic.stop(); }
public static void playMenuMusic(){ menuMusic.play(); }
public static void playGameMusic(){ gameMusic.play(); } }
|
|
| « 1 » |