Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

rzut zastosowany w Tibii, jak to się nazywa?

Ostatnio zmodyfikowano 2010-10-14 10:39
Autor Wiadomość
ison
» 2010-09-18 11:29:58
P-22079
lenrokskate
» 2010-09-18 11:42:32
zaraz wam to rozpakuję, spakuję w rar i wrzucę na sendspace'a

#edit
RAR ze spritami: http://www.plikos.pl/1act/Sprites.rar.html
P-22081
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-09-18 12:36:10
28749 bitmap, hehe. zacznę przeglądać..

//edit: co to za plik .dat w tej paczce?
P-22084
lenrokskate
» 2010-09-18 12:47:30
plik programu który rozpakowywał te bitmapy...
P-22086
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-09-18 12:54:03
nieźle pomieszane.. W zasadzie to ten rzut to dwie pokrywające się mapy.. tylko jedno mi nie daje spokoju: jak, np jest ściana i zaraz obok niej po prawej jest duże drzewo którego górna część częściowo zakrywa część ściany. Jak to wtedy jest realizowane?
P-22088
lenrokskate
» 2010-09-18 13:04:50
po prostu na jednym polu może znajdować się parę bitmap, czyli np. jest trawa, potem jeszcze kwiatek, a na koniec postać
P-22089
pekfos
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-09-18 13:09:28
no tak, grafika jest nakładana warstwami ale jakie są te warstwy tj. co zawierają i ile ich jest?
P-22090
ison
» 2010-09-18 13:14:44
z armaty do mrówki... może cię zaskoczę ale to wszystko co ci się wydaje skomplikowane tak na prawdę nie jest. Jest to najprostszy rzut jaki istnieje. Są tylko 2 warstwy (nie licząc NPC) - podłoże i obiekty gdzie podłoże jest rysowane tak jak zwykła mapa kafelkowa (z tym powinieneś sobie poradzić). Pierwszą rzeczą jaką należy zauważyć to to iż żaden obiekt nie wykracza poza prawą lub dolną granicę kafla. Najzwyczajniej w świecie lecisz od górnego lewego rogu i rysujesz obiekty. Tym sposobem każdy poprzedni element może zostać zasłonięty przez następny
P-22092
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona