Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Allegro - Blokowanie ludka

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-12 19:10
Autor Wiadomość
Dawidsoni
» 2011-04-12 15:15:56
Trzeba chyba cofnąć ruch, bo jeśli nastąpi kolizja, to wtedy zablokują ci się wszystkie strzałki i nic nie będziesz mógł zrobić.
P-30663
pekfos
» 2011-04-12 15:19:32
Tematy kolizji również były omawiane..
P-30665
McAffey
» 2011-04-12 15:48:25
Trzeba chyba cofnąć ruch, bo jeśli nastąpi kolizja, to wtedy zablokują ci się wszystkie strzałki i nic nie będziesz mógł zrobić.
No to nie trzeba od razu blokować wszystkich strzałek, tylko po wykryciu kolizji gra nie powinna reagować na wciśnięcie strzałki odpowiedzialnej za wykonanie ruchu w stronę kolizji ;P
P-30667
ison
» 2011-04-12 16:07:16
@Dawidsoni zrozumiał problem ;)
@malan w ten sposób jak trafisz na ścianę to już nie będziesz mógł się ruszyć w żadną ze stron :p sposób z cofaniem jest moim zdaniem najlepszy i najwygodniejszy
@McAffey no tak - to jest rozwiązanie, ale sprawdzanie kolizji osobno dla każdej ze strzałek to nie jest raczej dobry pomysł :D
P-30668
McAffey
» 2011-04-12 19:10:46
Miałem na myśli raczej przypisywanie kolizji wartości kierunku w którym się znajduje a nie po prostu czy jest lub nie (boolem). I wtedy po prostu by blokowało ruch w kierunku wartości kolizji. Ale te moje kolizje, jakie już w życiu oprogramowałem nie miały wiele wspólnego z profesjonalizmem a jak mówicie, że już ten temat omawialiście to pewnie rzeczywiście sposób który podajesz jest najbardziej optymalny ;)
P-30681
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2