McAffey |
» 2011-05-08 01:53:55 Jak tę grę robisz tak tylko dla zabawy to ja bym na twoim miejscu ten pełen ekran dał :P A po za tym, chyba nie szukałeś zbyt długo rozwiązania - Jak zmaksymalizować konsolę Windows?, masz tam dobre rozwiązanie (mowa o xp) ;) |
|
yoogi |
» 2011-05-08 02:47:40 Ja konsole maksymalizowałem za pomocą symulacji klawiszy [ALT] + [ENTER] keybd_event( VK_MENU, 0x38, 0, 0 ); keybd_event( VK_RETURN, 0x1c, 0, 0 ); keybd_event( VK_RETURN, 0x1c, KEYEVENTF_KEYUP, 0 ); keybd_event( VK_MENU, 0x38, KEYEVENTF_KEYUP, 0 );
|
|
McAffey |
» 2011-05-08 02:49:39 @yoogi a zobacz 3 post w tym temacie. Po za tym, autor wytłumaczył że mu chodzi o maksymalizowanie z poziomu aplikacji.
edit: Teraz ten post jest już nie aktualny (po twoim edicie) ;P |
|
vinterdo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-08 15:56:13 Yoogi, dobry pomysł. Działa bardzo dobrze, tylko trzeba dać sleepa na 2 sekundy, bo zanim się załaduje fullscreen zdąży już intro przelecieć. W dodatku w trybie pełnoekranowym czasami na planszy widać kursor, co wygląda niezbyt ładnie. Cóż, jeszcze nie wymyśliłem jak zrobić buforowanie w konsoli :D |
|
McAffey |
» 2011-05-08 16:06:02 Chyba nie czytałeś tematu z linku który zapodałem bo tam też jest podane to rozwiązanie. A po za tym tam jest też "ładniejsze" rozwiązanie a nie jakaś amatorska symulacja klawiszy ;P |
|
yoogi |
» 2011-05-08 16:49:07 Proponuję usunąć ten kursor :) HANDLE hStdOut = GetStdHandle( STD_OUTPUT_HANDLE ); CONSOLE_CURSOR_INFO ccur; ccur.dwSize = sizeof( CONSOLE_CURSOR_INFO ); ccur.bVisible = false; SetConsoleCursorInfo( hStdOut, & ccur );
|
|
vinterdo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-09 22:41:39 Kursor owszem, usuwa, ale mimo to widać go przy wypisywaniu... Mimo to dzięki za pomoc. Ostatecznie full-screena nie będzie, Vista skutecznie blokuje jakąkolwiek próbę fullscreenowania. Dodałem ciekawą rzecz - małego żółtego gościa który zwiewa przed wami. Celem gry jest "zjedzenie go". Sam siedzę od godziny i nie mogę go złapać :D Link który podałem wcześniej zostanie zaktualizowany do tej wersji. Jestem ciekaw, kto go złapie! Jako dowód możecie napisać jakiego koloru jest napis WIN po przejściu gry. |
|
DejaVu |
» 2011-05-09 22:51:09 Pozwolę sobie ten temat zamknąć bowiem problem w moim przekonaniu zotał rozwiązany. |
|
1 « 2 » |