Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Prosty Tetris w konsoli - jak zacząć?

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-17 13:11
Autor Wiadomość
Mrowqa
» 2011-07-17 13:11:56
@Mrowqa
To po co piszesz? Lepiej wziąłbyś się za coś pożytecznego niż nabijanie liczby postów.
Mi nie zależy na liczniku postów, co z tego niby mam ?? Tak po za tym z tego co widzę, to ty właśnie tak nabijasz wytykając innych.
Coś pożytecznego ? Od kilku tygodni siedzę po kilka godzin dziennie pracując nad projektem i powstrzymując się od grania ( a bardzo kusi :P ), a tu taki odzew ?? Myślisz, że dlaczego mi się posta nie chciało pisać??? :P

o co ci tu chodzi? zrozumieć Cię nie można :P
Konkretnie mi chodziło o projektowanie obiektowo orientowane, tzn. np. klasa abstrakcyjna object, po której dziedziczą inne ... Jerzy Grębosz w "Symfonii C++" w ostatnim rozdziale opisał jak się za to wziąć ... ( ja za swój program niestety wziąłem się troszkę źle, ale idzie dobrze :P z resztą WinAPI jest napisane obiektowo, a nie obiektowo orientowane ... ( czy jakoś tak to się zwało :P ) ).

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-36136
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2