Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Rysowanie mapy a wydajność

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-21 18:53
Autor Wiadomość
m4tx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-21 18:06:37
Zrob se jeden plik tilesetu i z niego wybieraj kolejne tile, cala filozofia.

Ten tileset to właśnie texture atlas. Mówisz żebym zrobił jak w moim drugim rozwiązaniu, więc tak chyba zrobię.
P-36496
waxx
» 2011-07-21 18:51:56
Mozesz tez nie rysowac mapy ktora nie jest aktualnie na ekranie [czy tam +- 50, zeby granicznych nie gubilo]. To tez podbije wydajnosc.
P-36504
m4tx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-21 18:53:40
No, właśnie tak robię (bez tego mi FPS spada z 800 do 120...)
P-36505
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2