Klasa zakres globany
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-23 17:22
akwes |
» 2011-07-23 15:09:00 polecam konstruktor :P
to taki dekorator wnętrz, który rusza wraz z stworzeniem obiektu do pracy (czyli zanim zdążysz zrobić cokolwiek innego). |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-23 15:23:23 Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło a szkoda bo myślałem żę wszystko mam z głowy. class poziom_1 { public: float poz_x; float poz_y; void pozycja_startowa( Enemy * wrog[ 61 ] ); void pozycja_koncowa( Enemy * wrog[ 61 ] ); void move( Enemy * wrog ); };
Napiszę co chciałbym aby ta klasa robiła, a wy napiszcie czy tak można :) Enemy- to inna klasa w niej już wcześniej stworzyłem przeciwników Chciałbym aby funkcja pozycja_koncowa przypisywała pewne wartości do poz_x i poz_y uwzględniając przy tym argument wrog[x]. Czyli dla wrog[0] poz_x = 5, poz_y = 10, dla wrog[1] poz_x = 20, poz_y = 25 itd. Czy klasa nie działa w ten sposób ? |
|
m4tx |
» 2011-07-23 15:25:35 Można tak zrobić :) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-23 16:07:10 Czyli jeżeli w definicji będę miał: void pozycja_koncowa( Enemy * wrog[ 61 ] ) { poz_x = 10; poz_y = 20; }
void pozycja_startowa( Enemy * wrog[ 61 ] ) { wrog[ 0 ].SetPosition( poz_x, poz_y ); }
i teraz powołam do życia nowy obiekt: poziom_1 poziom; i zrobie: poziom.pozycja_startowa(&alien) to przesunie mi obiekt na te współrzędne czy nie? |
|
m4tx |
» 2011-07-23 17:22:26 Przesunie. |
|
1 « 2 » |