Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Klasa zakres globany

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-23 17:22
Autor Wiadomość
akwes
» 2011-07-23 15:09:00
polecam konstruktor :P

to taki dekorator wnętrz, który rusza wraz z stworzeniem obiektu do pracy (czyli zanim zdążysz zrobić cokolwiek innego).
P-36728
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-23 15:23:23
Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło a szkoda bo myślałem żę wszystko mam z głowy.

C/C++
class poziom_1
{
   
public:
    float poz_x;
    float poz_y;
    void pozycja_startowa( Enemy * wrog[ 61 ] );
    void pozycja_koncowa( Enemy * wrog[ 61 ] );
    void move( Enemy * wrog );
};


Napiszę co chciałbym aby ta klasa robiła, a wy napiszcie czy tak można :)

Enemy- to inna klasa w niej już wcześniej stworzyłem przeciwników


Chciałbym aby funkcja pozycja_koncowa przypisywała pewne wartości do poz_x i poz_y uwzględniając przy tym argument wrog[x].

Czyli dla wrog[0] poz_x = 5, poz_y = 10, dla wrog[1] poz_x = 20, poz_y = 25 itd.

Czy klasa nie działa w ten sposób ?
P-36731
m4tx
» 2011-07-23 15:25:35
Można tak zrobić :)
P-36732
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-23 16:07:10
Czyli jeżeli w definicji będę miał:

C/C++
void pozycja_koncowa( Enemy * wrog[ 61 ] )
{
    poz_x = 10;
    poz_y = 20;
}


void pozycja_startowa( Enemy * wrog[ 61 ] )
{
   
    wrog[ 0 ].SetPosition( poz_x, poz_y );
   
}
i teraz powołam do życia nowy obiekt:

poziom_1 poziom;

i zrobie:

poziom.pozycja_startowa(&alien)

to przesunie mi obiekt na te współrzędne czy nie?
P-36737
m4tx
» 2011-07-23 17:22:26
Przesunie.
P-36744
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2