Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Problem z kafelkami i zapisywanie koordów obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-19 11:31
Autor Wiadomość
Thud
» 2011-08-18 21:09:10
Nie pamiętam dokładnie jak to tam było z SFML'em (jak coś tam w nim pisałem to było dawno). W jednej klasie możesz a jakże zawrzeć obiekty klas Sprite i Image od SFML. I w konstruktorze najlepiej to zrobić żeby wczytać najpierw do klasy Image a później "przetransportować" do Sprite. Później po prostu całość z vectora ustawiasz przez SetPosition w pętli loop.

Masz mózg - chcesz (jesteś) być programistą - pomyśl też trochę sam.
Co do pierwszej kwestii zaraz pomyślę.
P-39454
mar3
» 2011-08-18 23:10:04
Może spróbuj wyłączyć antyaliasing: » SFML 1.6 » ImageSetSmooth.
Przykład:
C/C++
sf::Image ziemia1;
ziemia1.SetSmooth( false );
P-39457
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-19 11:31:30
Działa :) Dzięki
P-39463
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3