[SFML, C++] Problem z kafelkami i zapisywanie koordów obiektów
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-19 11:31
Thud |
» 2011-08-18 21:09:10 Nie pamiętam dokładnie jak to tam było z SFML'em (jak coś tam w nim pisałem to było dawno). W jednej klasie możesz a jakże zawrzeć obiekty klas Sprite i Image od SFML. I w konstruktorze najlepiej to zrobić żeby wczytać najpierw do klasy Image a później "przetransportować" do Sprite. Później po prostu całość z vectora ustawiasz przez SetPosition w pętli loop.
Masz mózg - chcesz (jesteś) być programistą - pomyśl też trochę sam. Co do pierwszej kwestii zaraz pomyślę. |
|
mar3 |
» 2011-08-18 23:10:04 Może spróbuj wyłączyć antyaliasing: SetSmooth. Przykład: sf::Image ziemia1; ziemia1.SetSmooth( false ); |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-19 11:31:30 Działa :) Dzięki |
|
1 2 « 3 » |