Wytwarzanie Gier 2D - o czym chcielibyście poczytać artykuły?
Ostatnio zmodyfikowano 2021-03-04 16:52
MasterLukman |
» 2011-10-23 14:24:50 Pekfos ma rację. Fizyka w grze (kolizje, odbijanie się, grawitacja itp.) jest bardzo ważna. Można by było napisać o poruszaniu się i skakaniu postaci w grze. |
|
szymx |
» 2011-10-23 15:27:46 Jak napisać edytor poziomów dla SDl i SFML . |
|
Drraven |
» 2011-10-23 18:04:43 To nie ma być pomoc dla ciebie i twoich bibliotek. Myślę, że będą to przykłady pisane raczej na szersze rzeczy. I tak będziesz musiał myśleć. |
|
MasterLukman |
» 2011-10-24 20:41:33 Nie chcę pana Piotra popędzać, ale kiedy (w przybliżeniu) możemy się spodziewać pierwszej lekcji tego kursu? Już nie mogę się doczekać ;D
|
|
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-24 22:26:36 Spokojnie :) Na razie napisałem pierwszy rozdział (wstęp). Myślę jednak, że ten kurs będzie powstawał szybciej aniżeli kurs C++, ponieważ jest to bardziej interesujący temat i nie trzeba się ograniczać do tłumaczenia podstaw programowania :) |
|
Gabes |
» 2011-10-25 16:12:21 Podstawowe Podstawy Podstaw.
Myślę że przydatną rzeczą byłoby napisanie informatycznych podstaw , chodzi mi o osoby zupełnie zielone.
Mają pomysł szukają wszędzie jak napisać nawet najprostszą grę ale nie mają podstawowej wiedzy
-Działanie , budowa komputera .
-Czym jest bit,bajt (dlaczego1 KB to 1024 bity ) itd..
-Najpopularniejsze języki programowania (krótki opis - zalety , wady ).
-Środowisko Programistyczne ( co to jest , skąd pobrać , jak zainstalować)
-Dodawanie nowych bibliotek (dokładny opis każdej z osobna dla Dev-C++ , Microsoft Visual C++ , CodeBlocks ) gdzie lib gdzie dll a gdzie cpp dla allegro 4 i 5 , SFML , SDL , irrlicht , glut , glaux , glew itd..
Wchodzi tu na stronę i już zostanie na cały dzień ( jak w galerii handlowej ) i nie musi szukać w Googlach , Wikipedii czy na Naszej Klasie.
Forum nie było by stale bombardowane tymi samymi pytaniami .
A wiadomo dom bez solidnych fundamentów stale będzie się chybał . |
|
MasterLukman |
» 2011-10-25 18:34:55 @Gabes
Uważam, że te pierwsze 4 punkty powinno się widzieć przed zabraniem się do pisania gier. |
|
Drraven |
» 2011-10-25 18:58:48 deva wywal, lepiej nie uczyć nowychtego IDE. |
|
1 « 2 » 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |