Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Napisanie gry sieciowej z użyciem protokołu GG

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-14 19:24
Autor Wiadomość
zot0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-14 17:05:33
VPS do połączenia dwóch osób z wewnętrznymi adresami będącymi w różnych sieciach.

RakNET Demo/Płatne .Masakra z tym winsock. jest ktoś z was w stanie napisać program , który by przesyłał jakąś zmienną ?

podajemy Adres IP oraz Port  i w pętli while(true) pobiera int1 wysyła int2 może być jaki kol wiek inny typ byle to działało : < drugi tydzień to klepie i zawsze coś nie działa ... zawsze się coś posypie.

*Albo jakiś schemat blokowy jak by to miało funkcjonować :P
P-44002
Drraven
» 2011-11-14 17:13:06
Wysyłasz w jednym wątku wysyłasz w drugim..
http://darkcult.nazwa.pl/wiki/index.php/Winsock <- Zobacz tam jak nie rozumiesz tego od beej'a z naszej strony..
P-44003
zot0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-14 17:34:04
Robie jak w linku, odpala się program i widze tylko proces, konsola się nie pojawiła.
Mam tak za każdym razem jak dodaje winsock2.h
Serwer
C/C++
#include <cstdio>
#include <cstdlib>

#include <winsock2.h>

int main()
{
    WSADATA wsaData;
    int result = WSAStartup( MAKEWORD( 2, 2 ), & wsaData );
    if( result != NO_ERROR )
         printf( "Initialization error.\n" );
   
    SOCKET mainSocket = socket( AF_INET, SOCK_STREAM, IPPROTO_TCP );
    if( mainSocket == INVALID_SOCKET )
    {
        printf( "Error creating socket: %ld\n", WSAGetLastError() );
        WSACleanup();
        return 1;
    }
   
    sockaddr_in service;
    memset( & service, 0, sizeof( service ) );
    service.sin_family = AF_INET;
    service.sin_addr.s_addr = inet_addr( "127.0.0.1" );
    service.sin_port = htons( 27015 );
   
    if( bind( mainSocket,( SOCKADDR * ) & service, sizeof( service ) ) == SOCKET_ERROR )
    {
        printf( "bind() failed.\n" );
        closesocket( mainSocket );
        return 1;
    }
   
    if( listen( mainSocket, 1 ) == SOCKET_ERROR )
         printf( "Error listening on socket.\n" );
   
    SOCKET acceptSocket = SOCKET_ERROR;
    printf( "Waiting for a client to connect...\n" );
   
    while( acceptSocket == SOCKET_ERROR )
    {
        acceptSocket = accept( mainSocket, NULL, NULL );
    }
   
    printf( "Client connected.\n" );
    mainSocket = acceptSocket;
   
   
    //..... cdn
   
   
   
    system( "PAUSE" );
    return 0;
}

**Kurs z tej strony mi nie dziala bo za duzo funkcji mi brakuje pisze to pod windows a nie linuxa:<
np: while( wait( NULL ) > 0 );  <-- wait
P-44005
Drraven
» 2011-11-14 18:40:34
Nie możliwe, że się nie pojawia.. Coś źle robisz. dodałeś lw32?

i kolego. WinSock jest multi..
P-44014
SeaMonster131
» 2011-11-14 19:06:27
Bodajże na warsztacie jest tutorial winsocka na windows ;p
P-44019
zot0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-14 19:09:28
dawalem liby. Prawdo podobnie coś z systemem u mnie jest nie tak. Niedawno robilem program chowający okno konsoli i od tamtej pory wszystko mi się kopie.
tak off topic wiesz jak z powrotem pokazać okno konsoli w windows.h ? <-- możliwe też że zapisałem to w rejestrach : <

C/C++
#include <windows.h>

int __stdcall WinMain( HINSTANCE hThisInstance,
HINSTANCE hPrevInstance,
LPSTR lpszArgument,
int nCmdShow )
{
    /*Kod Programu*/
    return 0;
}

co dopisac ?

*DejaWu czy podobny nick pisał ,że mam zważone środowisko zastanawiam się co to znaczy.
P-44020
SeaMonster131
» 2011-11-14 19:12:06
Hm... http://msdn.microsoft.com/en-us/library/72szh9c7(v=vs.71).aspx ?

możliwe też że zapisałem to w rejestrach : <
Hm, nie wydaje mi się ;p Spróbuj klasycznego Hello World skompilować i zobacz czy pojawi się konsola.
P-44021
zot0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-14 19:14:12
wyświetliła się, a więc problem leży w czym innym.Ciekawe w czym :<

*testy robie na dev-cpp i NetBeans więc wykluczam złe ustawienia IDE
P-44022
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona