Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Szybkość poruszania mapą

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-31 19:08
Autor Wiadomość
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-26 19:43:44
A jakiś inny sposób? Bo ten coś nie działa;/
P-46330
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-28 11:53:32
Odświeżam temat. CIągle nie mogę poradzić sobie z tym problemem.


Jak użyje float to w tj linijce:
                               (map[licznik_y + mapa_y][licznik_x + mapa_x]%4) * 50,
Są błędy.

To z przesuwaniem o piksel tez nie działa bo jaką mam podać szer_x? Nie mam takiej zmiennej ;/
Proszę o szybką pomoc :)
P-46435
pekfos
» 2011-12-28 13:03:58
Pewnie zaraz doniesie nam o błędach wynikających z niedozwolonego użycia float :P
Ha, przewidziałem te twoje błędy. :P Z float nie można zrobić tak wiele co z int..

Nie mam takiej zmiennej ;/
Mam pisać używając takich zmiennych jakie ty tam masz? Może mam od razu całość za Ciebie napisać? Ukróciło by to ten, tracący sens, temat..

mapa_x * szer_x = mapa_x_px
Tutaj szer_x może mieć tylko jedną wartość.. Coś się nie przyłożyłeś do zanalizowania tego sposobu..
mapa_x_w_kaflach * x = mapa_x_w_pikselach
czym jest x? (obvious..)
P-46448
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-28 13:24:11
Dobra mam taki kod:
                  if(key[KEY_RIGHT]&& RodzajTerenuDolL == 0 && RodzajTerenuDolP == 0 || key[KEY_RIGHT] && RodzajTerenuDolP > 0 && RodzajTerenuGorP >0 && RodzajTerenuDolL ==0)
                  {
                                    
                                    mapa_x_piksele++;
                                    mapa_x_piksele = mapa_x * 50;
 i on nie działa zn. mapa wogule się nie przesuwa...
Nie rozumiem Twojego sposobu... Czy chodzi o to, że x = szerokośc w pikselach? Mógłbyś jaśniej mi wytłumaczyć ?:)
P-46452
pekfos
» 2011-12-28 13:36:08
C/C++
mapa_x_piksele++;
mapa_x_piksele = mapa_x * 50;
..
Czy chodzi o to, że x = szerokośc w pikselach? Mógłbyś jaśniej mi wytłumaczyć ?:)
..!
x = szerokość kafla! Takie trudne?

PS:
Już chyba prościej będzie tak zrobić: (przynajmniej ogarniesz :P)
C/C++
int part = 0;

//..
if( part == 0 ) {
    ++mapa_x;
    ++part;
} else if( part < maxpart ) ++part;
else if( part == maxpart ) part = 0;
P-46455
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-28 13:40:18
Jak już pewnie zauważyłeś w moim kodzie to się domyśliłem, że x to szerokości kafli w pikselach i zrobiłem *50 (bo tak szerokie są moje kafle) ale i tak nie działa. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenia ale czy moją mapę moge przeuwać tylko za pomocą zmiennej mapa_x?
P-46456
pekfos
» 2011-12-28 13:41:40
Nie wiem czy to ma jakieś znaczenia ale czy moją mapę moge przeuwać tylko za pomocą zmiennej mapa_x?
mapa_x to przykład. dla y już sam sobie napiszesz.
P-46457
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-28 13:47:59
A w Twoim przykładzie to co to jest to part?
P-46458
1 « 2 » 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Poprzednia strona Strona 2 z 12 Następna strona