OpenGl, SFML, SOIL
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-08 19:36
| Kazik_555 Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-01-08 18:59:10 Ja używałem Codes Blocks ale ze kiedyś korzystałem z Dev i miałem tam wszystkie lib to już wrzucam tam i w opcjach mam zrobione  ze linker ma szukać lib w C:/Dev-cpp/libwiec to nie to; /
 
 PS:Jeszcze chwile pokombinuje , spróbuje biblioteką Devil  a jak nie wyjdzie to przejdę na SDL
 Dzieki za pomoc :D
 
 | 
|  | 
| Chlorek | » 2012-01-08 19:04:09 Też przechodziłem jakieś pół roku temu przez problem z teksturami. Testowałem masę bibliotek i wybrałem SDL'a. W moim aktualnym projekcie używam SDL'a tylko do tekstur i niczego więcej. Łatwo można sobie napisać funkcję która wczyta obraz, przerobi go na teksturę. Potem tylko bindować tekstury przy renderowaniu. Do tego SDl'em bez trudu wczytasz grafikę w formacie png, bmp, jpg i wiele więcej. Sama przyjemność ;p | 
|  | 
| Gabes | » 2012-01-08 19:14:22 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem korzystasz z C::B i mingw4.4.1 a opengl32 pobierasz z mingw 3.4.2.?  | 
|  | 
| Chlorek | » 2012-01-08 19:18:21 Kazik_555 napisał, że to co pobiera to wrzuca do folderu lib z katalogu Dev-C++, więc chyba używa aktualnych bibliotek pod swój kompilator. | 
|  | 
| Kazik_555 Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-01-08 19:36:58 Oczywiście ze z Aktualnych ale to żeby tam wrzucać jest silniejsze odemnie hehe PS:Taki Nałóg :D
 | 
|  | 
| 1 « 2 » |