Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGl, SFML, SOIL

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-08 19:36
Autor Wiadomość
Kazik_555
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-08 18:59:10
Ja używałem Codes Blocks ale ze kiedyś korzystałem z Dev i miałem tam wszystkie lib to już wrzucam tam i w opcjach mam zrobione  ze linker ma szukać lib w C:/Dev-cpp/lib
wiec to nie to; /

PS:Jeszcze chwile pokombinuje , spróbuje biblioteką Devil  a jak nie wyjdzie to przejdę na SDL
Dzieki za pomoc :D
P-47646
Chlorek
» 2012-01-08 19:04:09
Też przechodziłem jakieś pół roku temu przez problem z teksturami. Testowałem masę bibliotek i wybrałem SDL'a. W moim aktualnym projekcie używam SDL'a tylko do tekstur i niczego więcej. Łatwo można sobie napisać funkcję która wczyta obraz, przerobi go na teksturę. Potem tylko bindować tekstury przy renderowaniu. Do tego SDl'em bez trudu wczytasz grafikę w formacie png, bmp, jpg i wiele więcej. Sama przyjemność ;p
P-47647
Gabes
» 2012-01-08 19:14:22
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem korzystasz z C::B i mingw4.4.1 a opengl32 pobierasz z mingw 3.4.2.?
P-47649
Chlorek
» 2012-01-08 19:18:21
Kazik_555 napisał, że to co pobiera to wrzuca do folderu lib z katalogu Dev-C++, więc chyba używa aktualnych bibliotek pod swój kompilator.
P-47650
Kazik_555
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-08 19:36:58
Oczywiście ze z Aktualnych ale to żeby tam wrzucać jest silniejsze odemnie hehe
PS:Taki Nałóg :D
P-47653
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2