OpenGl, SFML, SOIL
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-08 19:36
Kazik_555 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-08 18:59:10 Ja używałem Codes Blocks ale ze kiedyś korzystałem z Dev i miałem tam wszystkie lib to już wrzucam tam i w opcjach mam zrobione ze linker ma szukać lib w C:/Dev-cpp/lib wiec to nie to; /
PS:Jeszcze chwile pokombinuje , spróbuje biblioteką Devil a jak nie wyjdzie to przejdę na SDL Dzieki za pomoc :D
|
|
Chlorek |
» 2012-01-08 19:04:09 Też przechodziłem jakieś pół roku temu przez problem z teksturami. Testowałem masę bibliotek i wybrałem SDL'a. W moim aktualnym projekcie używam SDL'a tylko do tekstur i niczego więcej. Łatwo można sobie napisać funkcję która wczyta obraz, przerobi go na teksturę. Potem tylko bindować tekstury przy renderowaniu. Do tego SDl'em bez trudu wczytasz grafikę w formacie png, bmp, jpg i wiele więcej. Sama przyjemność ;p |
|
Gabes |
» 2012-01-08 19:14:22 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem korzystasz z C::B i mingw4.4.1 a opengl32 pobierasz z mingw 3.4.2.? |
|
Chlorek |
» 2012-01-08 19:18:21 Kazik_555 napisał, że to co pobiera to wrzuca do folderu lib z katalogu Dev-C++, więc chyba używa aktualnych bibliotek pod swój kompilator. |
|
Kazik_555 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-08 19:36:58 Oczywiście ze z Aktualnych ale to żeby tam wrzucać jest silniejsze odemnie hehe PS:Taki Nałóg :D |
|
1 « 2 » |