[Irrlicht]Zniekształcenie tekstury i zanikanie modelu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-09 20:41
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Irrlicht]Zniekształcenie tekstury i zanikanie modelu » 2012-04-09 17:08:06 Witam was serdecznie, mam problem. Próbuję wyświetlić oteksturowany sześcian, daję kamerę typu FPS i mam problem. Jak poruszam kamerą, to wtedy tekstura się zniekształca, a kiedy wychodzi poza ekran to zanika. Brzydko to wygląda, więc jak to naprawić? Tutaj cały kod rysowania: ISceneNode * cube = smgr->addCubeSceneNode( 60 );
if( cube ) { cube->setMaterialTexture( 0, driver->getTexture( "Data/wall.bmp" ) ); cube->setMaterialType( video::EMT_SOLID ); cube->setPosition( vector3df( 0, 0, 0 ) ); }
Z góry dzięki. |
|
DejaVu |
» 2012-04-09 20:07:31 |
|
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-09 20:41:05 Odkryłem, że używałem rendera softwarowego, zmieniłem na OpenGL i teraz sześcian jest czarny, ale nie zanika już.
Edit: Wyłączyłem reagowanie na światło i już śmiga jak należy, do zamknięcia. Dzięki wielkie. |
|
« 1 » |