Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Skończyłem Kurs C++ ze strony.Co teraz?

Ostatnio zmodyfikowano 2013-11-07 06:03
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2012-04-11 20:46:31
Drewnoo moim zdaniem zamiast od razu teraz próbowac cos zrobic graficznie pocwicz w konsoli. Nikt ci tu kazac nie moze ale mozemy ci doradzic. Ja z programowaniem w c++ mam juz stycznosc jakies 2 lata ale nadal nie umiem rozwiązac wielu problemow. Według mnie powinienes sobie zadac takie pytania:

- Umiem podstawowe rzeczy na perfect?
- Znam rozne algorytmy i techniki tworzenia programow?
- Czy zdolam napisac bardziej rozlozony program wykozystujac klasy i struktury?
- Czy umiem na poziomie dobrym (lub lepszym) tworzyc klasy i struktury (ew. unie).

Kiedy wszystko z tego będziesz umiał, wystarczy ci to do kroków w przod. Przyznam sie ze ja kiedy skonczylem czytac kurs xiona (nie caly wrecz mniejszosc) na ok 180 stronie, myslalem ze poradze sobie bez problemu. Mylilem sie. Dlatego gdy juz to bedziesz umiał, radze ci nauczyc sie podstawowych bibliotek (bynajmniej ich architekture) takich jak curses, conio, iostream, STL i tym podobne. Ja dopiero niedawno nauczylem sie STL (chyba dzieki malanowi) bo bez tego ani rusz z grami (zwlaszcza RPG). Ja ci polecam na pozniej biblioteke SDL :)
P-54316
DejaVu
» 2012-04-11 20:51:27
Znajomość STL, SFML i Box2D jest wskazana jeżeli chcesz skoncentrować się na tworzeniu własnej gry, a nie na rozwiązywaniu problemów związanych z organizacją danych w postaci drzewa zrównoważonego, wczytywania i wyświetlania sprajtów czy też pisania samodzielnie fizyki gry.

/edit:
Warto jednak dodać, że znajomość dziedziczenia i umiejętność właściwego korzystania z metod wirtualnych są bardzo ważne przy wytwarzaniu gier.
P-54317
Buby
» 2013-11-07 06:03:31
@UP:

Całkowicie popieram.
Do tego warto, żebyś zaznajomił się też ze strukturami, bo często
się będziesz z nimi spotykał np. w WinApi :)
P-95523
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2