Przemieszczanie obiektów w grze w tym samym czasie
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-04 13:49
pekfos |
» 2012-04-25 21:45:02 Z programowaniem współbieżnym jest tak, że trzeba go używać tylko tam gdzie to konieczne. Tam gdzie nie jest to konieczne, zwykle lepiej to zrobić normalnie. |
|
Marys Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-26 00:43:16 No właśnie w tym problem że muszę zastosować współbieżność :/ i dlatego szukam jakichś informacji, pomocy, przykładów... |
|
DejaVu |
» 2012-04-26 00:47:49 To utwórz temat w którym zdefiniujesz właściwie swój problem, a nie piszesz do czego chcesz to zastosować. Przypadek, który opisałeś w temacie nie nadaje się do rozwiązywania go przy pomocy wielowątkowości. To tak jak byś na co dzień chodził wszędzie na rękach 'bo się da' - nie jest to ani praktyczne, ani lepsze w stosunku do tradycyjnej metody poruszania się. |
|
Marys Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-26 03:18:05 To nie jest przypadek w którym chce to zastosować tylko taki przykład na sprawdzenie czy dobrze to rozumiem. |
|
DejaVu |
» 2012-04-26 03:28:28 No to nie rozumiesz idei programowania współbieżnego skoro z takim przykładem wychodzisz :) |
|
SeaMonster131 |
» 2012-04-26 14:00:07 |
|
Marys Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-02 16:50:34 Dobra już sobie poczytałem. Teraz wymyśliłem sobie taki projekt, że będą 3 drużyny które będą zdobywały flagi losowo rozmieszczone na mapie. To ma wykorzystywać programowanie współbieżne. Myślałem, żeby sobie to zrobić na wątkach. Początkowo myślałem żeby zrobić dla każdej postaci wątek i żeby się komunikowały i żeby nie szły do tej samej flagi, ale z czasem tych postaci/ ludzików zrobi się dużo bo co jakiś czas produkują się nowe. Chyba, że jakoś dla drużyn wstawić wątki i np. jak nie będzie drużyny to wątek "zniszczyć"? |
|
kampar |
» 2012-05-02 18:38:41 |
|
1 « 2 » 3 |