Biblioteka Graficzna
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-10 21:03
Souleq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-09 21:23:20 Nie wiem spróbuje kolejny projekt od nowa napisać w SFML, a jak nie spróbuję jeszcze innej biblioteki. Angielski znać znam, ale jednak łatwiej się podstaw nauczyć z wygodnego tutoriala z przykładami, niż po prostu z opisu komend w dokumentacji. |
|
SeaMonster131 |
» 2012-05-09 21:24:36 Załóż nowy temat i podaj kod, w którym robisz te animacje a sie zacinają. Spróbujemy pomóc. A co do biblioteki, to jeżęli chodzi Ci o gry 2D: ja Ci polecam Allegro5 w którym pisze i sprawuje się świetnie. Dokumentacja przejrzysta, składnia też. Jeżeli chodzi o 3D to możesz wybrać gotowy już silnik i napisać na nim grę bądź wybrać OpenGL / DirectX i napisać własny silnik (po czym napisać na nim grę). |
|
hincu |
» 2012-05-09 22:22:13 zasada 1 tworcow gier, nie pisz silnika, pisz gry : P |
|
Souleq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-10 20:46:36 A tak zapomniałem napisać, że na te chwilę interesują mnie tylko gry 2D. Zdecydowałem się, że zostanę przy SFML, która mi odpowiada. Po zmianie z wersji 1.6 na 2.0 po uporaniu się z nowymi komendami itp. ten sam program, który z SFML 1.6 miał średnio 24 FPS teraz ma 180-200(widać poprawili to renderowanie grafiki które podobno w 1.6 było okropne). Jednak teraz pojawia się inny "problem", ale jeśli nie będzie to konieczne podawanie kodu i dłuższe rozmyślania to zapytam tutaj. Czasami po uruchomieniu program ma te normalne 180-200 fps i komputer chodzi spokojnie, ale czasami po odpaleniu ma on zaledwie 10-12 fps i słychać, że komputer zaczyna chodzić jak szalony jakbym odpalił nie wiadomo jak wymagająca grę. Wiecie czym to może być spowodowane? Może to być mój błąd czy nie mam na to wpływu? Czekam na odpowiedź i dziękuje wszystkim, którzy do tej pory udzielali się w temacie. |
|
hincu |
» 2012-05-10 21:03:00 musisz miec cos z twoim komputerem bo mi dziala normalnie nigdy nie mialem takich problemow |
|
1 « 2 » |