Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Odświeżanie części ekranu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-24 15:00
Autor Wiadomość
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-24 11:19:50
Nie chce pisać nowego tematu więc jeszcze takie pytanie. Czy SFML rzeczywiście jest tak mało wydajny na planszach kafelkowych? Bo u mnie przy rysowniu mapki 15x10 (32x32 piksele kratka) Liczba FPSów już spadła z 380 do 56 :D nie mówiąc o tym że tam będą jeszcze jakieś drzewa rysowane itp.
P-57270
DejaVu
» 2012-05-24 11:55:15
1. Jeżeli kompilujesz w trybie deweloperskim (debug), czyli tak jak to robi większość - to jest to wolne.
2. Jeżeli kompilujesz w trybie produkcyjnym (release), czyli tak jak się powinno wypuszczać swoje aplikacje - to jest to szybkie.
3. Jeżeli aplikacja skompilowana w trybie produkcyjnym jest wolna to znaczy, że popełniłeś istotne błędy architektoniczne.
P-57274
akwes
» 2012-05-24 12:49:34
@kemsai,

SFML jest szybkie. Ja trzymałem całą mapę kafelkową w pamięci i nie schodziłem poniżej 60 FPS. Nie obwiniaj biblioteki o swoje błędy logiczne...
P-57276
kemsai
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-24 13:05:43
Można jakąś podpowiedź co dokładnie może być źle?
Metoda która wyśietla kafelki jest dość prosta na zasadzie dwóch pętli x, y.
P-57278
akwes
» 2012-05-24 15:00:00
Wyświetlasz kafelki całej mapy? Czy tylko te widoczne?

Porównaj sobie jaką informację przedstawiają FPS.
http://www.wolframalpha.com/input/?i=abs%281%2Fx%29+x+form+0+to+5
Wykres prędkości spadku FPS.

Oraz czas klatki
http://www.wolframalpha.com/input/?i=x+form+0+to+5
P-57279
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2