[SFML] Odświeżanie części ekranu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-24 15:00
kemsai Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-24 11:19:50 Nie chce pisać nowego tematu więc jeszcze takie pytanie. Czy SFML rzeczywiście jest tak mało wydajny na planszach kafelkowych? Bo u mnie przy rysowniu mapki 15x10 (32x32 piksele kratka) Liczba FPSów już spadła z 380 do 56 :D nie mówiąc o tym że tam będą jeszcze jakieś drzewa rysowane itp. |
|
DejaVu |
» 2012-05-24 11:55:15 1. Jeżeli kompilujesz w trybie deweloperskim (debug), czyli tak jak to robi większość - to jest to wolne.
2. Jeżeli kompilujesz w trybie produkcyjnym (release), czyli tak jak się powinno wypuszczać swoje aplikacje - to jest to szybkie.
3. Jeżeli aplikacja skompilowana w trybie produkcyjnym jest wolna to znaczy, że popełniłeś istotne błędy architektoniczne. |
|
akwes |
» 2012-05-24 12:49:34 @kemsai,
SFML jest szybkie. Ja trzymałem całą mapę kafelkową w pamięci i nie schodziłem poniżej 60 FPS. Nie obwiniaj biblioteki o swoje błędy logiczne... |
|
kemsai Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-24 13:05:43 Można jakąś podpowiedź co dokładnie może być źle?
Metoda która wyśietla kafelki jest dość prosta na zasadzie dwóch pętli x, y. |
|
akwes |
» 2012-05-24 15:00:00 |
|
1 « 2 » |