[SFML]Wycięcie dziury w sprite.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-06 20:04
Damianu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-09-30 13:03:13 Mójkomputer nie uciągnie sf;:RenderTexture większej niż 32x32, więc i tak to sprawy nie załatwia, bo nowy będę miał dopiero w styczniu. |
|
ison |
» 2012-09-30 13:39:24 @up skąd wiesz? Dziwne trochę, nie udaje się utworzyć FBO większego niż 32x32? |
|
Damianu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-01 22:54:32 mam sobie sf::rendertexture, jezeli jego wielkosc wynosi około 32(mniejwiecej,w każdym razie przy 100 już nie ) działa.Ale jeżeli np utworze sobie wielkości 100x100 to po prostu nie wyświetla się. |
|
DejaVu |
» 2012-10-01 23:59:41 Z obrazkami mniejszymi niż 1MB nie powinieneś mieć żadnych problemów. Może coś źle robisz? |
|
Damianu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-02 13:58:08 Lepsze jest to że ja tam żadnego obrazka nie wczytuje, po prostu rysuje tam shape lub jakiś text ;/
Kodu już nie mam bo usunąłem wkurzony, ale jak trzeba to mogę ewentualnie jakiś sprawdzić.. |
|
Damianu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 18:00:28 sf::CircleShape shape(20,20);
sf::RenderTexture tx; tx.create(100,200); tx.clear(); tx.draw(shape); tx.display(); sf::Sprite tx2;
tx2.setTexture(tx.getTexture()); app.draw(tx2); app.display();
Próbowałem coś zrobić z tymi teksturami, no ale nie zbyt działa, dałem to w loopie gry. Tekstura się nie wyświetla. Ale gdy ją stworze wielkości 32x32 to działa.. tylko koło jest ucięte. |
|
ison |
» 2012-10-06 19:34:42 Ostatnio ktoś się pytał na forum SFML o maksymalny rozmiar FBO sf::RenderTexture has the same size limit as sf::Texture, which is given by Texture::getMaximumSize().
|
Więc musisz mieć coś zwalone, bo wątpię aby Twoja karta graficzna nie obsługiwała tekstur większych niż 32x32. |
|
Damianu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-06 20:04:42 Zwraca mi 2048, nie wiem co mogę mieć zwalone.. Na warsztat.gd jest taka gra jak labirynt 2, z ciekawości ją ściągnąłem i tam takie proste oświetlenie jest i działa.. |
|
1 « 2 » |