Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Wycięcie dziury w sprite.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-06 20:04
Autor Wiadomość
Damianu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-09-30 13:03:13
Mójkomputer nie uciągnie sf;:RenderTexture większej niż 32x32, więc i tak to sprawy nie załatwia, bo nowy będę miał dopiero w styczniu.
P-65797
ison
» 2012-09-30 13:39:24
@up skąd wiesz? Dziwne trochę, nie udaje się utworzyć FBO większego niż 32x32?
P-65801
Damianu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-01 22:54:32
mam sobie sf::rendertexture, jezeli jego wielkosc wynosi około 32(mniejwiecej,w każdym razie przy 100 już nie )  działa.Ale jeżeli np utworze sobie wielkości 100x100 to po prostu nie wyświetla się.
P-65943
DejaVu
» 2012-10-01 23:59:41
Z obrazkami mniejszymi niż 1MB nie powinieneś mieć żadnych problemów. Może coś źle robisz?
P-65944
Damianu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-02 13:58:08
Lepsze jest to że ja tam żadnego obrazka nie wczytuje, po prostu rysuje tam shape lub jakiś text ;/

Kodu już nie mam bo usunąłem wkurzony, ale jak trzeba to mogę ewentualnie jakiś sprawdzić..
P-65956
Damianu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-06 18:00:28

        sf::CircleShape shape(20,20);

        sf::RenderTexture tx;
        tx.create(100,200);
        tx.clear();
        tx.draw(shape);
        tx.display();
        sf::Sprite tx2;

        tx2.setTexture(tx.getTexture());
        app.draw(tx2);
        app.display();

Próbowałem coś zrobić z tymi teksturami, no ale nie zbyt działa, dałem to w loopie gry. Tekstura się nie wyświetla.
Ale gdy ją stworze wielkości 32x32 to działa.. tylko koło jest ucięte.
P-66182
ison
» 2012-10-06 19:34:42
Ostatnio ktoś się pytał na forum SFML o maksymalny rozmiar FBO
sf::RenderTexture has the same size limit as sf::Texture, which is given by Texture::getMaximumSize().
Więc musisz mieć coś zwalone, bo wątpię aby Twoja karta graficzna nie obsługiwała tekstur większych niż 32x32.
P-66198
Damianu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-10-06 20:04:42
Zwraca mi 2048, nie wiem co mogę mieć zwalone.. Na warsztat.gd jest taka gra jak labirynt 2, z ciekawości ją ściągnąłem i tam takie proste oświetlenie jest i działa..
P-66203
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2