[SFML]Gra multiplayer
Ostatnio zmodyfikowano 2012-09-30 12:47
DejaVu |
» 2012-09-29 21:11:18 Skoro jest to UDP zapewniający dotarcie pakietów w ODPOWIEDNIEJ kolejności to znaczy, że do gier FPP się nie nadaje. Wystarczy packet-loss, aby cała gra zlagowała aż do ponownego powtórzenia zgubionego pakietu. Ideą TCP jest powtarzanie pakietów zgubionych, więc jeżeli jest to zaimplementowane na UDP to w praktyce uzyskujesz ten sam efekt co na TCP. |
|
ison |
» 2012-09-29 21:20:34 enet akurat oferuje określenie dla każdego pakietu czy ma być standardowym pakietem UDP czy takim, o którego się zatroszczy ;) Informacje typu pozycja gracza można pchać przez zwykłe UDP ale jest wiele rzeczy, które chcemy aby dotarły w całości. Odpowiedź na pytanie apropo 'ponownego odkrywania TCP', drugi akapit http://enet.bespin.org/FAQ.htmlbtw. enet jest też użyty w League of Legends |
|
waxx |
» 2012-09-30 12:47:24 multi to rozlegle zagadnienie proponowalbym albo skonczyc wieksza gre single, albo zrobic multi do gry turowej np |
|
1 « 2 » |