[SFML] Umieszczanie sf::Image we własnej klasie
Ostatnio zmodyfikowano 2012-10-18 16:10
kemsai Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Umieszczanie sf::Image we własnej klasie » 2012-10-13 17:48:04 Mam klase do przechowywania plików i jest tam coś takiego jak element prywatny: Image orc; (to jest z SFML klasa image)
Jeżeli chce w metodzie loadFiles użyć tego orc w taki sposów orc.loadFromFile(nazwapliku) to mi wywala całą aplikacje... W tej samej metodzie przetestowałem co się stanie gdy dam definicje Image orc a pod tym załaduje obrazek i to o dziwo działa... Ktoś wie dlaczego tak sie dzieje? |
|
DejaVu |
» 2012-10-13 18:03:30 |
|
kemsai Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-18 16:03:26 No nie pomogło.. strzoyłem taką metode:
Texture Files::getTexture( const char * sNazwa ) { static MTeksturyT mTekstury; MTeksturyT::iterator itFound = mTekstury.find( sNazwa ); if( itFound != mTekstury.end() ) return itFound->second; if( !mTekstury[ sNazwa ].loadFromFile( sNazwa ) ) throw 0; cout << "Wczytano texture ze sciezki: " << sNazwa << endl; return mTekstury[ sNazwa ]; }
I tak używam:
Interface::Interface( void ) { Rect < int > kwadrat( 0, 0, 64, 480 ); try { lewyPanel.setTexture( pliki.getTexture( "data/interface.bmp" ) ); } catch(...) { cout << "Nie udalo sie wczytac grafiki interfacu"; Engine.close(); } lewyPanel.setTextureRect( kwadrat ); lewyPanel.setPosition( 0, 0 ); }
I dalej wyświetla białe tło.. |
|
DejaVu |
» 2012-10-18 16:08:03 No i wcale się nie dziwię, skoro nie zwracasz tekstury przez referencję. |
|
kemsai Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-10-18 16:10:16 Wielkie dzięki. Nie zauważyłem tego...
Temat do zamknięcia. |
|
« 1 » |