Biblioteki C++
Wytwarzanie Gier 2D, C++
[kurs] Kurs poświęcony wytwarzaniu gier 2D w języku C++.Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom stawianym przez społeczność młodych programistów oraz widząc wiecznie tętniący życiem temat poświęcony wytwarzaniu gier postanowiłem, że taki kurs się pojawi na łamach niniejszego serwisu. Kurs ten dopiero zaczyna swoje podboje, więc na początek będzie on nastawiony na wytwarzanie gier 2D. Mam nadzieję, że lektura będzie dla Was interesująca, a z czasem stanie się sztandarową pozycją dla osób, które będą chciały pisać w przyszłości gry komputerowe. Tymczasem zapraszam do czytania pierwszych rozdziałów kursu - kolejne rozdziały będą się ukazywały w miarę możliwości czasowych :)
Wykaz elementów dowiązanych
Rozdział 1. Rozdział ten odpowiada na pytanie: jaką wiedzę powinien posiadać czytelnik przystępując do czytania niniejszego kursu.
Rozdział 2. W niniejszym rozdziale opisano jak powinien być skonstruowany szkielet gry.
Rozdział 3. Wprawianie obiektów gry w ruch - prezentacja złego i dobrego podejścia.
Rozdział 4. Modyfikowanie kierunku ruchu obiektów w czasie rzeczywistym - sterowanie ruchem obiektów.
Wszystkie teksty są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie lub rozpowszechnianie treści poza niniejszym serwisem
jest zabronione.
Powyższe ograniczenie nie dotyczy autora opracowania, któremu przysługuje prawo do rozpowszechniania własnego tekstu wedle własnego uznania.