Biblioteki C++
Wstęp do wytwarzania gier 2D
[lekcja] Rozdział 1. Rozdział ten odpowiada na pytanie: jaką wiedzę powinien posiadać czytelnik przystępując do czytania niniejszego kursu.Wstęp
Każdego dnia na rynku pojawiają się nowe gry. Większość z nich powstaje w domowym zaciszu, a efekty prac programistów zazwyczaj są podziwiane tylko i wyłącznie przez ich najbliższych znajomych. Niniejszy kurs nie będzie się zajmował tematyką związaną z promowaniem gier lecz skoncentruje się na wytwarzaniu gier z punktu widzenia programistycznego. Oznacza to, że niniejszy poradnik jest skierowany do osób zajmujących się programowaniem i co więcej - do tych programistów, którzy chcieliby zacząć tworzyć własne gry.
Wymagana wiedza
Niniejszy poradnik wymaga od czytelnika:
Zaleca się jednak aby czytelnik znał język programowania C++, ponieważ to właśnie przy użyciu tego języka będą prezentowane wszystkie omawiane zagadnienia. Wszelkie aspekty związane z obsługą grafiki będą natomiast oparte o bibliotekę SFML z którą również warto się zapoznać. W niniejszym poradniku zakłada się również, że czytelnik posiada wiedzę na temat sposobu korzystania z kontenerów, należących do standardu C++.
Podsumowanie
Skoro już wiesz jakiej wiedzy oczekuje się od czytelnika niniejszego kursu oraz jaka będzie jego tematyka to myślę, że najwyższy czas zakończyć ten rozdział i przejść do właściwej tematyki poradnika.
Wszystkie teksty są chronione prawami autorskimi. Kopiowanie lub rozpowszechnianie treści poza niniejszym serwisem
jest zabronione.
Powyższe ograniczenie nie dotyczy autora opracowania, któremu przysługuje prawo do rozpowszechniania własnego tekstu wedle własnego uznania.