[SFML] TransformToLocal
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-05 12:09
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] TransformToLocal » 2011-07-04 23:23:32 Nie wiedziałem jak nazwać posta, chodzi mi o to czy w tym kodzie:
sf::Vector2f punkt = naszSprajt.TransformToLocal( sf::Vector2f(( float ) sterowanie.GetMouseX(),( float ) sterowanie.GetMouseY() ) );
punktem (0,0) jest lewa dolna krawędź sprajta ? Jeżeli nie to prosił bym kogoś o wytłumaczenie tego kodu :) |
|
DejaVu |
» 2011-07-05 01:54:49 1. Przetestowałeś aplikację? :)
2. Co mówi dokumentacja u nas na stronie? ( TransformToLocal) |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-05 12:09:50 co czyli miałem rację :D? |
|
« 1 » |