Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] TransformToLocal

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-05 12:09
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] TransformToLocal
» 2011-07-04 23:23:32
Nie wiedziałem jak nazwać posta, chodzi mi o to czy w tym kodzie:

C/C++
sf::Vector2f punkt = naszSprajt.TransformToLocal( sf::Vector2f(( float ) sterowanie.GetMouseX(),( float ) sterowanie.GetMouseY() ) );

punktem (0,0) jest lewa dolna krawędź sprajta ? Jeżeli nie to prosił bym kogoś o wytłumaczenie tego kodu :)
P-35359
DejaVu
» 2011-07-05 01:54:49
1. Przetestowałeś aplikację? :)
2. Co mówi dokumentacja u nas na stronie? (» SFML 1.6 » SpriteTransformToLocal)
P-35361
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-05 12:09:50
co czyli miałem rację :D?
P-35380
« 1 »
  Strona 1 z 1