[SFML] Pobieranie pozycji x i y grafiki
Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-19 22:07
RazzorFlame |
» 2012-08-19 14:45:54 Ahh ksry. Co do pierwszego pytania dostales juz odpowiedz. Odpowiedz na drugie pytanie musisz sobie sam udzielić. Jak chcesz zakodować obrazek i jak go odczytać. Mialem dokladnie taki sam problem (odnosnie pytania drugiego) poszukaj gdzies na forum. Bylo to stosunkowo nie dawno. Sam poszukam i dam Ci linka Zobacz te 2 tematy: Odczytywanie i zapisywanie obrazka za pomoca fstream http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=7820Odczytywanie (SFML) zakodowanego obrazka po pixelach http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=7809 |
|
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-19 14:52:10 kurs jest oparty o SFML 1.6 a ja używam wersji 2.0. więc nie wiem co się zmieniło, dlatego pytam. a co to setSubRect, tego też nie ma w 2.0 |
|
RazzorFlame |
» 2012-08-19 14:54:31 Przeczytaj "dokumentejszyn" na stronie SFML-a
Ahh mozesz binarnie zakodowac tablice pikseli, pozniej ja odczytac i metodą setPixel() z klasy sf::Image (rowniez w 2.0) ustawic kolor pixela. |
|
starter |
» 2012-08-19 14:57:59 SFML 2.0 jest wersją następną i nie jest do końca dopracowany nie dawno pojawił się temat o tym [SFML 2.0] Czy warto?Radzę przeczytać :-) |
|
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-19 15:10:42 Raczej mi ten temat nie pomógł. Wiem, że jest to wersja rozwojowa. :\ W dodatku w jednym z tematów RazzorFlame ktoś poleca przesiadke na 2.0. Czyli że muszę ręcznie dzielić grafikę na pomniejsze obrazki? |
|
m4tx |
» 2012-08-19 15:16:05 Nie :) SetSubRectI swoją drogą, 1 "wielki" obraz zawsze będzie szybszy niż parędziesiąt mniejszych. Texture atlas się to zwie. |
|
waxx |
» 2012-08-19 15:18:14 W SFML 2.0 masz void sf::Sprite::setTextureRect ( const IntRect & rectangle ) |
|
ksry Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-08-19 15:34:15 Dzięki usiądę do komputera później to zobaczę to. |
|
1 « 2 » 3 |