Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Pobieranie pozycji x i y grafiki

Ostatnio zmodyfikowano 2012-08-19 22:07
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2012-08-19 14:45:54
Ahh ksry. Co do pierwszego pytania dostales juz odpowiedz.
Odpowiedz na drugie pytanie musisz sobie sam udzielić. Jak chcesz zakodować obrazek i jak go odczytać. Mialem dokladnie taki sam problem (odnosnie pytania drugiego) poszukaj gdzies na forum. Bylo to stosunkowo nie dawno. Sam poszukam i dam Ci linka

Zobacz te 2 tematy:
Odczytywanie i zapisywanie obrazka za pomoca fstream http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=7820
Odczytywanie (SFML) zakodowanego obrazka po pixelach http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=7809
P-62961
ksry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-19 14:52:10
kurs jest oparty o SFML 1.6 a ja używam wersji 2.0. więc nie wiem co się zmieniło, dlatego pytam. a co to setSubRect, tego też nie ma w 2.0
P-62962
RazzorFlame
» 2012-08-19 14:54:31
Przeczytaj "dokumentejszyn" na stronie SFML-a

Ahh mozesz binarnie zakodowac tablice pikseli, pozniej ja odczytac i metodą setPixel() z klasy sf::Image (rowniez w 2.0) ustawic kolor pixela.
P-62964
starter
» 2012-08-19 14:57:59
SFML 2.0 jest wersją następną i nie jest do końca dopracowany nie dawno pojawił się temat o tym
[SFML 2.0] Czy warto?
Radzę przeczytać :-)
P-62965
ksry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-19 15:10:42
Raczej mi ten temat nie pomógł. Wiem, że jest to wersja rozwojowa. :\ W dodatku w jednym z tematów RazzorFlame ktoś poleca przesiadke na 2.0. Czyli że muszę ręcznie dzielić grafikę na pomniejsze obrazki?
P-62969
m4tx
» 2012-08-19 15:16:05
Nie :)

» SFML 1.6 » SpriteSetSubRect

I swoją drogą, 1 "wielki" obraz zawsze będzie szybszy niż parędziesiąt mniejszych. Texture atlas się to zwie.
P-62971
waxx
» 2012-08-19 15:18:14
W SFML 2.0 masz
void sf::Sprite::setTextureRect ( const IntRect &  rectangle )
P-62972
ksry
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-08-19 15:34:15
Dzięki usiądę do komputera później to zobaczę to.
P-62974
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona