Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[JAVA, libGDX]Pozycja float

Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-15 14:52
Autor Wiadomość
pekfos
» 2013-03-14 21:00:57
To powinno odwrócić oś Y przy tłumaczeniu współrzędnych
C/C++
pos_y = 1 - pos_y; //float
P-78379
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-14 21:25:19
Tak, wiem ;) Robiłem jakoś tak:

float px( int x ){
   return x/WinW;
}
float py( int y ){
   return y/WinH;
}
Tyle że oś Y jest odwrócona. Można jakoś przestawić kamerkę aby patrzała od 2 strony( jak teraz patrzy od góry, to niech patrzy od dołu i będzie ta sama oś X, a odwrócona Y, co da nam dobry punkt )? Niestety nie znam się na tym za bardzo :/
P-78391
pekfos
» 2013-03-14 21:27:34
C/C++
float py( int y ) {
    return 1 - y / WinH;
}

Niestety nie znam się na tym za bardzo
A to tylko matematyka ;)
P-78393
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-03-14 23:08:50
Nie ;) Bo ok, wyznaczam prawidłowy punkt. Zaczyna rysowanie w punkcie który wybieram, ale rysuje w górę a nie w dół, czyli ośka jest odwrócona. O to mi chodzi ;)
P-78396
pekfos
» 2013-03-15 14:52:58
Tu coś jest
[OpenGL] Odwrócenie kamery perspektywicznej w osi Y
Wypadło w Google po wpisaniu "OpenGL odwrócenie osi Y" ;)
P-78432
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2