[JAVA, libGDX]Pozycja float
Ostatnio zmodyfikowano 2013-03-15 14:52
pekfos |
» 2013-03-14 21:00:57 To powinno odwrócić oś Y przy tłumaczeniu współrzędnych |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-14 21:25:19 Tak, wiem ;) Robiłem jakoś tak: float px( int x ){ return x/WinW; } float py( int y ){ return y/WinH; }
Tyle że oś Y jest odwrócona. Można jakoś przestawić kamerkę aby patrzała od 2 strony( jak teraz patrzy od góry, to niech patrzy od dołu i będzie ta sama oś X, a odwrócona Y, co da nam dobry punkt )? Niestety nie znam się na tym za bardzo :/ |
|
pekfos |
» 2013-03-14 21:27:34 float py( int y ) { return 1 - y / WinH; } Niestety nie znam się na tym za bardzo |
A to tylko matematyka ;) |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-03-14 23:08:50 Nie ;) Bo ok, wyznaczam prawidłowy punkt. Zaczyna rysowanie w punkcie który wybieram, ale rysuje w górę a nie w dół, czyli ośka jest odwrócona. O to mi chodzi ;) |
|
pekfos |
» 2013-03-15 14:52:58 |
|
1 « 2 » |